روشن: تیم ملی آرامش دارد/ حمایت فدراسیون از تیم ملی مناسب است

۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۲:۵۳:۵۴
کد خبر: ۱۲۸۰۸۹۴
روشن: تیم ملی آرامش دارد/ حمایت فدراسیون از تیم ملی مناسب است
پیشکسوت و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال عملکرد تیم ملی در سال 2021 بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش برنا، حسن روشن، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران پیرامون عملکرد تیم ملی فوتبال در سال گذشته میلادی اعلام کرد: در هیچ دوره ای به اندازه این بازه زمانی که بازی ها و حرکت تیم ملی به سوی جام جهانی در بحرین شروع شد، پیگیر تیم ملی نبودم. در همان روزهای اول به وسیله یک پیام ویدئویی به تیم ملی اعلام کردم که آرامش داشتن و تمرکز مناسب بهترین اتفاق برای تیم ملی است و موفقیت تیم ملی در گرو حفظ این ویژگی ها است. در گذشته وقتی تیم ملی فوتبال ایران با یک تیم معمولی بازی داشت شاهد جنجال آفرینی و طوفان در اطراف تیم بودیم ولی حالا خبری از آن جنجال ها و دعواها و شلوغ کاری ها نیست و تیم ملی با وجود اسکوچیچ و کریم باقری و وحید هاشمیان و جو مناسبی که ایجاد شده، عملکرد بسیار خوبی دارد و می توانم بگویم سال 2021 سال خوش شانسی و موفقیت برای تیم ملی فوتبال ایران بود.

روشن در رابطه با بازی های تیم ملی در سال گذشته میلادی ادامه داد: من پیش بینی کرده بودم که در دو بازی قبل ما با امتیاز کامل و دست پر از میدان مسابقه خارج می شویم که همین طور هم شد. زیرا ما باید حداکثر امتیاز ها را می گرفتیم تا کار به اما و اگر نکشد. حتی چندی قبل در گفت و گویی خارج از ایران وقتی مجری پرسید اگر تیم ملی ایران به جام جهانی برود، که من به او گفتم : [اگر ندارد] ما حتما به جام جهانی می رویم. امیدوارم تیم ملی فوتبال ایران با حفظ آرامش و تمرکز بالا در ادامه راه و بازی های باقی مانده موفق عمل کند و در نهایت با حضور مقتدرانه درمسابقات جام جهانی 2022 قطر از نام ایران دفاع کند. تنها نکته ای که ممکن است کمی مشکل ساز شود این است که متاسفانه بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران مجال اردوی بلند مدت را ندارند و به دلیل اینکه هر کدام در یک کشور بازی می کنند تیم ملی کار سختی را برای هماهنگی بازیکنان با هم دارد که این یک مانع و مشکل است.  اما به کمک همدلی و روحیه و کیفیت بالای فنی بازیکنان، موانع و مشکلات دیگر که پیش از این شاهدش بودیم تا حدودی کم شده است.

در خاتمه این پیشکسوت فوتبال پیرامون حمایت های فدراسیون از تیم ملی فوتبال افزود: یک زمانی مطلبی عنوان شد که لباس های تیم ملی بازی به بازی شسته می شود که من نه تنها باور نکردم بلکه به بیان این دیدگاه خندیدم. زیرا مگر می شود با این حجم از هزینه ها لباس تیم ملی شسته شود؟ من همان زمان هم این مسئله را تکذیب کردم و به نظرم حمایت ها از تیم ملی مناسب است و امیدوارم به لطف خدا و به کمک همه عزیزان این تیم نتایج درخشانی کسب کند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز