صفرنژاد: امیدوارم همین روند را در کاراته رده سنی بزرگسالان داشته باشم

۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۰۹:۵۶:۰۰
کد خبر: ۱۲۸۲۱۸۹
صفرنژاد: امیدوارم همین روند را در کاراته رده سنی بزرگسالان داشته باشم
ملی‌پوش تیم امید پس از کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا گفت: امیدوارم همین روند را در رده سنی بزرگسالان نیز ادامه دهم.

به گزارش برنا و به نقل از روابط‌ عمومی فدراسیون کاراته، محسن صفرنژاد درباره سطح کیفی مسابقات قهرمانی آسیا گفت: سطح کیفی رقابت‌های آسیایی بسیار خوب بود و حریفان در سطح بالایی در مسابقات شرکت کردند و خوشحالم که در چنین رقابت هایی مدال طلا را بدست آوردم. این نخستین تجربه‌ام بود اما دوستانم که پیش‌از این در مسابقات شرکت کرده بودند و می‌گفتند سطح بازی‌های آسیایی به نسبت اروپا پایین‌تر است در این دوره از رقابت‌ها به این نتیجه رسیدند که حریفان درحال پیشرفت و کار کردن هستند و باید مسابقات آسیایی را جدی بگیریم.

وی افزود: خوشحالم پس از قهرمانی در مسابقات آسیا نفر نخست رنکینگ وزن ۸۴+ کیلوگرم امیدها شدم. حالا امیدوارم همین روند را در رده سنی بزرگسالان نیز ادامه دهم. کار در بزرگسالان سخت تر است ولی هرچه در توان دارم را می گذارم تا در این رده سنی نیز به مانند امیدها نتایج خوبی بدست آورم و برای کاراته ایران مفید باشم.

صفرنژاد درباره زحمات مربیانش نیز گفت: از حمیدرضا سلیمی مربی‌ام که درطی چند سال گذشته زحمات بسیاری برایم کشید، تشکر می‌کنم. همچنین از مربیان تیم ملی و در راس آنها علیرضا کتیرایی و مسئولان فدراسیون هم تشکر ویژه دارم. انصافا فدراسیون زحمات زیادی برای تیم کشید و کاروان بزرگی را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کرد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز