شروین بزرگ در گفت‌وگو با برنا

حضور در پرسپولیس؟ فعلا چیزی معلوم نیست، باید صبر کنید!/ گلم به هوادار شانسی نبود

۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۸۵۸۸۰
حضور در پرسپولیس؟ فعلا چیزی معلوم نیست، باید صبر کنید!/ گلم به هوادار شانسی نبود
بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص گل تماشایی‌اش برابر هوادار گفت: گلم اصلا شانسی نبود.

شروین بزرگ، مهاجم صنعت نفت آبادان، در مورد بازی تیمش برابر هوادار که منجر به پیروزی دو بر یک صنعت شد، به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بازی سخت و فشرده ای برابر هوادار داشتیم اما با این وجود تلاش بازیکنان در این دیدار منجر به پیروزی خوبی برای ما شد. بچه ها با وجود بی پولی و مشکلات مالی که گریبانگیر تیم است با تمام توان و تلاش برابر هوادار به میدان رفتند و توانستیم پیروزی خوبی را در این بازی کسب کرده و جایگاه مان در جدول رده بندی را بهبود ببخشیم.

مهاجم آبادانی‌ها در مورد گلزنی‌اش در این دیدار که گل تماشایی هم بود، تصریح کرد: خدا را شکر نتیجه تلاش همه بچه ها با ضربه من منجر به گل شد و خوشحال هستم گل زیبای دیگری را به ثمر رساندم. من در تمرینات بارها این کارها را تمرین کرده ام و این بار خدا کمک کرد تا در دیدار رسمی گل زیبایی را برای تیمم به ثمر برسانم.

بزرگ در مورد شادی گلش افزود: بعد از گل کمی مکث داشتیم و سپس بعد از چند ثانیه خوشحالی کردم.  

وی با اشاره به شرایط نفت در نیم‌فصل تاکید کرد: ما در ابتدای فصل از نظر بدنسازی مشکلاتی داشتیم اما رفته رفته بهتر شدیم و حضور علیرضا منصوریان به ما کمک کرد تا بتوانیم کم‌کم از نظر فوتبالی و نتیجه گیری شرایط بهتری را داشته باشیم و نیم فصل نسبتا موفقی را پشت سر بگذاریم.

بزرگ در مورد شایعاتی که درباره حضور او در پرسپولیس در نیم‌فصل دوم به گوش می‌رسد به خبرنگار برنا گفت: فعلا چیزی مشخص نیست. خدا هرچه بخواهد، رخ می دهد. تا پایان دو بازی آتی باید صبر کنید تا شرایطم مشخص شود. بازیکن نفت هستم و به این تیم تعهد دارم و اگر بحث جدایی ام از این تیم باشد باید حتما رضایت نامه داشته باشم.  

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز