مطهری: همیشه در نیم فصل دوم بهتر بوده‌ایم/ باید بازیکنان خوبی بگیریم

۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۲۰:۵۸:۵۸
کد خبر: ۱۲۸۵۸۹۴
مطهری: همیشه در نیم فصل دوم بهتر بوده‌ایم/ باید بازیکنان خوبی بگیریم
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما همیشه نشان دادیم در نیم فصل دوم خوب کار می‌کنیم ولی مهم این است که بتوانیم بازیکنان خوبی بگیریم.

به گزارش برنا، حمید مطهری پس از بازی برابر فجرسپاسی که به پیروزی سرخ پوشان انجامید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 15 هفته 32 امتیاز از نظر معدل امتیازگیری خوب است ولی ما پرسپولیس هستیم و همیشه باید ذهن برنده داشته باشیم. شما می‌دانید تیم ما مشکلات زیادی دارد ولی من همیشه می‌گویم علیرغم تمام مشکلات باید کارمان را انجام بدهیم.

وی افزود: برای تیم پرسپولیس واقعا زشت است که GPS نداریم. ما نمی‌توانیم بازیکنانمان را کنترل کنیم که شرایط آنها را بسنجیم تا مصدومیت‌های ما کمتر شود. این برای پرسپولیس خیلی زشت است.

مربی پرسپولیس در خصوص جلسه مدیران جدید با اعضای این تیم خاطرنشان کرد: ما مشکلات مالی داریم ولی به تک تک بچه‌ها تبریک می‌گویم چون اولویت آنها مسائل مالی نیست. این مسائل روی تیم ما تاثیر می‌گذارد به خصوص در دراز مدت. همیشه سعی کردیم جنگجو و مبارز باشیم ولی امیدواریم مشکلاتمان حل شود.

مطهری در خصوص نایب قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل اول گفت: مهم آخر فصل است که جایگاه مناسبی داشته باشید. ما همیشه نشان دادیم در نیم فصل دوم خوب کار می‌کنیم ولی مهم این است که بتوانیم بازیکنان خوبی بگیریم. در نیم فصل یارگیری خیلی سخت است. همین الان نمی‌دانیم شرایط دو بازیکن تاجیک ما چگونه است و اصلا می‌ترسیم از آنها استفاده کنیم.

انتهای پیالم//

نظر شما