لیگ قهرمانان آسیا

جشن صعود فولاد یا بازگشت امید برای الغرافه؟!

۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۳۲۰۹۸۱
جشن صعود فولاد یا بازگشت امید برای الغرافه؟!
دیدار برگشت دو تیم الغرافه قطر و فولاد ایران بامداد شنبه در حالی برگزار می‌شود که پیروزی در این دیدار می‌تواند جشن صعود قرمزهای اهوازی را در پی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ در ادامه رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه C  این پیکارها بامداد شنبه دو تیم الغرافه قطر و فولاد خوزستان در شرایطی به مصاف هم می روند که شاگردان جواد نکونام خوشحال و پر روحیه از ثبت 2 پیروزی و 2 تساوی از 4 بازی خود با کسب 8 امتیاز صدر جدول را به خود اختصاص داده اند و با تکیه بر رده اول گروه با روحیه ویژه ای برای صعود تلاش می کنند.

قرمزهای اهوازی با پیروزی برابر تیم سخت کوش آخال در حالی آماده برگزاری بازی برگشت روبروی الغرافه می شوند که برخلاف فولاد، قطری ها با شوک ناشی از شکست سنگین برابر شباب الاهلی با روحیه متزلزلی برای مصاف با نماینده شایسته ایران آماده می شوند.

شاگردان استراماچونی پس از شکست سنگین و دور از باور 8 بر 2 برابر اماراتی ها در حال حاضر با 5 امتیاز رده سوم گروه را به خود اختصاص داده اند و با توجه به شرایط تیم ها در جدول گروه C روی کاغذ شانس کمی برای صعود دارد.

فولادی ها که در 4 بازی اول خود در دور گروهی لیگ قهرمانان بازی های خوب و کم نوسانی را از خود به نمایش گذاشتند می توانند با پیروزی برابر الغرافه معادلات صعودشان به مرحله بعد را قطعی کرده و با خیال نسبتا راحت خود را برای بازی آخر در مرحله گروهی آماده کنند.

تقابل دو تیم در دیدار رفت که بازی افتتاحیه این تیم ها در این فصل از لیگ قهرمانان بود، در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که فولاد در آن بازی، نمایش برتری را از خود ارائه داد و می توانست برنده آن دیدار هم باشد اما در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند و حالا الغرافه و فولاد برای دومین بار در این رقابت ها روبروی هم قرار می گیرند تا با احتساب بازی سال های قبل استقلال و فولاد در لیگ ایران، شاهد سومین دوئل نکونام و استراماچونی باشیم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز