تعرفه‌های ورزشی شهرداری تهران تغییر کرد

۱۴۰۱/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۰:۳۹
کد خبر: ۱۳۲۲۵۹۷
تعرفه‌های ورزشی شهرداری تهران تغییر کرد
سرپرست معاونت اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد: با ابلاغ مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، تعرفه سالانه اماکن ورزشی شهرداری تهران برای سال ۱۴۰۱ تغییر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رضا عاشوری اظهار کرد: این مصوبه از ابتدای اردیبهشت ماه به اجرا درآمده و از این پس تعرفه‌ها حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته تغییر یافت. با این حال میزان تعرفه‌های ورزشی شهرداری از نرخ مصوب اداره کل ورزش و جوانان استان تهران پایین‌تر است.

به گفته وی، نرخ تعرفه سازمان ورزش شهرداری در مناطق مختلف متفاوت بوده چراکه هدف ما ارائه ورزش ارزان به علاقه‌مندان و ورزشکاران خواهد بود.

سرپرست معاونت اماکن سازمان ورزش شهرداری تهران بیان کرد: هرگونه تغییر در تعرفه اماکن ورزشی نیازمند مصوبه شورای اسلامی شهر تهران بوده که بدون آن نمی‌توان تعرفه‌ها را افزایش داد.

عاشوری در پاسخ به این سوال که با توجه به کاهش کرونا و تزریق واکسیناسیون در اماکن تابعه، آیا کاربری این مراکز به محیط‌های ورزشی تغییر خواهد یافت یا خیر؟ افزود: طبق مکاتبه ستاد بحران و کرونا به این نهاد، کماکان این فضاهای ورزشی به محل تزریق واکسیناسیون تعلق دارند. ۲۶ مجموعه ورزشی شهرداری تا پایان طرح واکسیناسیون به محل تجمیعی اختصاص دارند.

سرپرست اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران به نقص فنی ۴۷ مجموعه ورزشی این نهاد اشاره کرد و گفت: با تخصیص اعتبار توانستیم ۱۳ مجموعه را امسال بازسازی و به چرخه فعالیت بازگردانیم. این مجموعه ها دارای مشکلات تاسیساتی از جمله روشنایی، تعویض کف‌پوش و تجهیزات بودند که این موارد مرتفع شد.

سازمان ورزش شهرداری تهران دارای ۲۱۱ مجموعه ورزشی آبی، استخری و چندمنظوره است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز