حسابرسی فدراسیون: سرپرست سابق ۹۱۵ میلیون پاداش گرفته است!

۱۴۰۱/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۲:۳۲
کد خبر: ۱۳۲۳۷۵۴
حسابرسی فدراسیون: سرپرست سابق ۹۱۵ میلیون پاداش گرفته است!
طبق اخبار رسیده، خورشیدی در دوره ریاست عزیزی خادم بیش از ۹۰۰ میلیون تومان پاداش گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مجتبی خورشیدی، سرپرست سابق تیم ملی فوتبال ایران در دوره ریاست شهاب‌الدین عزیزی خادم، در پی صعود تیم ملی فوتبال ایران از دور گروهی دوم انتخابی جام جهانی، به اضافه حقوق ماهانه ۳۵ میلیونی تومانی خود، پاداشی به مبلغ ۹۱۵ میلیون تومان از این فدراسیون دریافت کرد.

او طی روزهای گذشته در کمیته اخلاق این فدراسیون هم حاضر شد و مدارک و مستندات خود را در ارتباط با چگونگی و نحوه دریافت این پاداش ارائه کرد و در جمع خبرنگاران گفت که به هیچ وجه مبلغی خارج از مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال دریافت نکرده و دریافت این پاداش قانونی است.

با این حال، کریم بهرامی، سرپرست کمیته حسابرسی فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به میرشاد ماجدی، سرپرست این فدراسیون، خواستار انجام مقدمات لازم برای بازپس‌گیری بخش اعظمی از این پاداش شده است چرا که پرداخت ۹۱۵ میلیون تومان به خورشیدی برخلاف مصوبات هیات رئیسه و اختیار قانونی رئیس وقت این فدراسیون فوتبال است.

در نامه ارسالی به ماجدی اعلام شده که سقف پاداش پرداختی به پرسنل اداری، پشتیبانی و سرپرست فقط ۶۵ میلیون تومان است که با کسر این مبلغ، خورشیدی باید به قید فوریت ۸۵۰ میلیون تومان به خزانه این فدراسیون بازگرداند.

انتهای پیام//

 

نظر شما