آشفته: برای مقام‌ سومی تلاش کردیم

۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۳:۲۸
کد خبر: ۱۳۲۴۶۷۵
آشفته: برای مقام‌ سومی تلاش کردیم
دریافت کننده تیم والیبال باریج اسانس ایران گفت: برای کسب عنوان سومی مسابقات خیلی تلاش کردیم، اما با اشتباهات کوچک نتیجه دیدار رده‌بندی را واگذار کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، منا آشفته درباره آخرین دیدار باریج اسانس در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا افزود: در ست اول بازی برابر دایموندفود تایلند خیلی خوب برنامه ریزی کرده بودیم که چه کاری انجام دهیم. در مجموع بازی نزدیکی بود و از آنجایی که والیبال برد و باخت دارد با برخی اشتباهات کوچک نتیجه بازی را واگذار کردیم.

وی درباره استقبال تماشاگران از این مسابقات گفت: از روز اول فکر نمی‌کردیم اینقدر تماشاگر از بازی‌های نماینده والیبال ایران استقبال کنند، اما در تمام بازی‌ها تماشاچی داشتیم و واقعا باریج اسانس را تشویق کردند و به بازیکنان انرژی مثبت دادند، ما هم لذت بردیم.

بازیکن تیم والیبال باریج اسانس ایران درخصوص مسابقه فینال بین تیم‌های آلتای و کوانیش وی سی قزاقستان گفت: دعا می‌کردم بازی قشنگ و جذاب باشد که همینطور شد و آلتای با نتیجه ۳ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد.

وی تصریح کرد: بیشتر تماشاگران تیم آلتای قزاقستان را تشویق می‌کردند، اما تیم دوم قزاقستان فاتح میدان شد. در مجموع بازی جذابی بود و از این مسابقه خیلی یاد گرفتیم.

بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا که از چهارم اردیبهشت در سمئی قزاقستان آغاز شده است، روز شنبه دهم اردیبهشت به پایان رسید.

تیم باریج اسانس ایران در دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها نتیجه را سه بر یک به دایموندفود تایلند واگذار و به کسب عنوان چهارمی اکتفا کرد.

تیم کوانیش وی سی قزاقستان نیز در دیدار نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا برابر آلتای به پیروزی رسید و جام بیست‌دوم را بالای سر برد.

انتهای پیام//

نظر شما