نوجوانان ملی پوش در ارومیه اردو می‌زند

۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۲:۳۰
کد خبر: ۱۳۲۵۱۸۱
نوجوانان ملی پوش در ارومیه اردو می‌زند
اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران از 15 اردیبهشت در ارومیه آغاز می‌شود و به مدت 17 روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که ششم اردیبهشت از اردوی برون مرزی ایتالیا و ترکیه به ایران بازگشته است، اردوی جدید خود را از روز پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه در شهر ارومیه برپا خواهد کرد.

محمد وکیلی سرمربی این تیم از 19 بازیکن برای حضور در هشتمین اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان دعوت کرد که به مدت 17 روز پیگیری خواهد شد.

محمد بوژمهرانی، عمران گوگ‌جیلی، سامان بهاالدینی، سام مرادی، سیدمرتضی طباطبایی، محمد مانی علیخانی، ماهان برزکار، امید سقلی، مرتضی نریمانی، سیدحسین زمانی، سیدمتین حسینی، محمدرضا آل‌‍‌جلیل، ابوالفضل مهدیان، ‌طاها بهبودنیا، امیرعلی دولتی، دانیال کسعلی‌نژاد، رضا عزیزی، آرین محمودی‌نژاد و حامد شمسینی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

محمد وکیلی به عنوان سرمربی، حمید جعفرزاده، آرش صادقیانی، امان نظردوجی، حسام ناییجی (مربیان)، محمد معین وکیلی (آنالیزور)، محمدمهدی آذرمهری (ماساژور) و حسین سلیمانی به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان را در این اردو همراهی می کنند.

تیم ملی والیبال نوجوانان خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی آسیا 2022 آماده می‌کند و در مدت 17 روز اردوی برون مرزی در ایتالیا و ترکیه (21 فروردین تا ششم اردیبهشت) 14 دیدار تدارکاتی و دوستانه برگزار کرد.

چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 18 سال پسر آسیا از 24 تا 31 مرداد به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.

13 تیم در این رقابت‌ها حضور دارند و شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم نوجوانان ایران با تیم‌های استرالیا و قطر در گروه یک همگروه هستند.

انتهای پیام // 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز