پرویز برومند در گفت‌وگو با برنا

استقلال با اختلاف قهرمان می‌شود/ آرمان عزیز دل هواداران شد

۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۲۷۴۹۳
پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد هنوز 10 درصد از راه قهرمانی در لیگ برتر مانده و بازیکنان باید با دوری از حواشی فقط به فکر قهرمانی باشند.

پرویز برومند، سنگربان پیشین تیم فوتبال استقلال تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره بازی استقلال مقابل شهرخودرو اظهار داشت: خدا را صد هزار مرتبه شکر می‌کنم که این بازی هم با برتری استقلال به پایان رسید. شهرخودرو برای نباختن به زمین آمده بود و فکر می‌کنم آنها در چند هفته اخیر پیشرفت خوبی با تمریناتش داشته‌ان و هر دو تیم نیز انگیزه داشتند. استقلال برای حفظ صدرنشینی و رقیب برای جدا شدن از قعر جدول. اما به نظر می‌رسد استرس باعث شد بازی چندان جذابی نبینیم. خدا را شکر اما پس از مدت‌ها یک برد بسیار دلچسب برای هواداران را شاهد بودیم. درست است که این بازی با یک گل به پایان رسید اما چون هواداران خوشحال شدند من هم بسیار خوشحال شدم.

وی درباره عملکرد آرمان رمضانی تصریح کرد: خدا به او کمک کرد تا گل را در موقعیتی بسیار مهم و حساس به ثمر برساند. آرمان پسر بسیار خوبی است و خدا هم به او کمک کرد تا عزیز هواداران شود. عملکرد رضایی؟ خیلی موقعیت روی دروازه استقلال ایجاد نشد اما عملکرد او را رو به رشد می‌بینم و امیدوارم این روند تداوم داشته باشد. امیدوارم رضایی وارد حواشی نشود و بتواند به تیم ملی برسد.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره حواشی ایجاد شده و بیانیه‌نویسی‌ها در فوتبال ایران گفت: خودم به عنوان یک هوادار استقلال بارها در مصاحبه‌هایم اعلام کرده‌ام که تیم وارد حواشی نشود زیرا اگر حواشی نباشد استقلال می‌تواند با اختلاف بیشتری قهرمان لیگ شود. با توجه به اینکه جام حذفی از دست رفته، اگر اختلاف امتیاز بیشتر باشد، ‌قهرمانی برای هواداران دلچسب‌تر خواهد بود.

برومند درباره بازی بعد مقابل فولاد خوزستان گفت: فکر می‌کنم بازی خوبی را شاهد باشیم زیرا تیم فولاد تیمی با مهره‌های باکیفیت است اما اعتقاد دارم استقلال مهره‌ها و ابزارهای باکیفیت‌تری دارد. از صمیم قلب امیدوارم استقلال در آن بازی موفق‌ باشد و به قهرمانی نزدیک‌تر شود.

دروازه‌بان اسبق استقلال نظر خود درباره ادامه راه را اینگونه بیان کرد: صددرصد به عنوان یک پیشکسوت امیدوار به قهرمانی هستم. شاگردان مجیدی تا این لحظه 90 درصد راه قهرمانی را طی کرده و فکر می‌‌کنم تنها 10 درصد باقی مانده. چون در انتهای لیگ قرار داریم دیگر هیچ تیمی امتیاز از دست نمی‌دهد اما استقلال می‌تواند با تلاش بیشتر،‌ همیت بیشتر و روحیه‌ای بالاتر، اختلاف امتیاز را هم افزایش دهد و یک قهرمانی ماندگار کسب کند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز