علی‌محمد بسحاق در گفت‌وگو با برنا

لیگ امسال شبیه لیگ نیست/ داور‌ها بیشتر تمرین کنند!

۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۲۸۲۹۹
لیگ امسال شبیه لیگ نیست/ داور‌ها بیشتر تمرین کنند!
سرمربی تیم‌ تکواندو امید گفت: جذابیت مسابقات به رفت و برگشت بودن آن است.

علی محمد بسحاق، سرمربی تیم‌ ملی تکواندو امید، درباره سطح کیفی رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: اگر به آمادگی تکواندوکاران اشاره کنیم باید بگویم نفرات خوبی را در لیگ امسال دیدیم، همه جوان و با انگیزه هستند و همین امر به تنهایی حداقل جذابیت خوبی به مسابقات داده است.

وی با اشاره به نقاط ضعف و قوت لیگ گفت: زمان برگزاری لیگ به دلیل جابجایی‌هایی که بخاطر شرایط کرونا ایجاد شد، خوب نبود. در مجموع اگر بخواهم خیلی کلی به بازیرهای لیگ نگاه کنیم در سه سال گذشته لیگ مناسبی نداشتیم. چون مسابقات به صورت متمرکز و در طول زمانی چند هفته‌ای در تهران برگزار می‌شود، بنابراین نمی‌توان اسم آن را لیگ گذاشت، لیگ زمانی لیگ است که مسابقات رفت و برگشت باشد و تمام استان ها درگیر بازی ها شوند. 6 الی 7 ماه باید برگزاری مسابقات لیگ زمان ببرد تا بتوان نفرات را خوب ارزیابی کرد در طول چند هفته قطعا این اتفاق به خوبی رخ نمی‌دهد. این شکل از مسابقات را می‌توان قهرمانی کشور دانست.

بسحاق درباره اعتراض برخی تیم‌ها به نحوه داوری مسابقات تصریح کرد: واقعا داوری‌ها جالب نیست‌. جا دارد از کمیته داوران خواهش کنیم از داورها بخواهند که تمرینات خود را زیاد و قوانین جدید را نیز مرور کنند.

سرمربی تیم‌ امید در خصوص اعزام این تیم برای بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: تیم امید خرداد در گرندپری شرکت خواهد کرد و بعد بر اساس برنامه ریزی فدراسیون در بازی های کشورهای اسلامی حاضر خواهیم شد. تیم امید که از نامش پیداست همه جوان هستند و جویای نام قطعا اکثر بچه‌ها به دنبال مدال خواهند بود تا با دست پر از مسابقات برگردند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز