نبی الله باقری‌ها در گفت‌وگو با برنا

سرنوشت قهرمانی به بازی امشب گره خورده است/ پرسپولیس بازهم می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند

۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۲۸۵۱۵
سرنوشت قهرمانی به بازی امشب گره خورده است/ پرسپولیس بازهم می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند
پیشکسوت پرسپولیس ابراز امیدواری کرد تیم گل محمدی برابر سپاهان بتواند به پیروزی برسد تا ضمن جبران تساوی برابر ذوب آهن همچنان به کورس خود برای قهرمانی در این فصل از لیگ برتر ادامه دهد.

نبی اله باقری ها، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به وضعیت این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در حال حاضر شرایط بدی ندارد اما نوسان این تیم در طول فصل باعث شد این تیم امتیازات مهمی را از دست بدهد تا فاصله اش با صدر کمی زیاد شود ولی این یک روی فوتبال است و روی دیگر فوتبال مربوط به اتفاقات غیرقابل پیش بینی این رشته ورزشی مربوط می شود و شاید در هفته های باقی مانده همین اتفاقات بتواند سرنوشت قهرمانی را تغییر دهد.

وی ادامه داد: پرسپولیس تا زمانی که روی کاغذ شانس قهرمانی دارد، باید به تلاش خود ادامه دهد چرا که فراموش نکرده ایم امکان دارد اتفاقاتی مثل اتفاقاتی که در لیگ هفتم پیش آمد، در این فصل هم رقم بخورد و در بازی آخر و حتی دقایق آخر سرنوشت قهرمانی تغییر کند. 6 امتیاز فاصله حال حاضر بین پرسپولیس و استقلال شرایطی مشابه به قهرمانی با پرسپولیس در لیگ هفتم دارد، فصلی که ما توانستیم با وجود کسر 6 امتیاز در لحظات آخر قهرمان شویم. پرسپولیس باز هم با 6 امتیاز کمتر قهرمان شده و باز هم ممکن است این اتفاق تاریخی برای این تیم و هوادارانش تکرار شود. 

مدافع سال های گذشته پرسپولیس با اشاره به وضعیت ساختار دفاعی تیم گل محمدی تاکید کرد: با اضافه شدن سیدجلال به خط دفاع ضریب اطمینان در ساختار تدافعی پرسپولیس افزایش پیدا کرده است. در بازی اخیر برابر ذوب آهن اگر چه گل زودهنگام حریف روی اشتباهات فردی ساختار دفاعی رقم خورد اما در مجموع خط دفاع پرسپولیس و مدافعان این تیم بد کار نکردند، فقط کمی بدشانس بودند.

باقری ها در مورد بازی برابر سپاهان و حساسیت این دیدار به خبرنگار برنا گفت: این بازی همیشه و تحت هر شرایطی برای این دو تیم و هواداران شان مهم است و حالا نیز این بازی و نتیجه اش با معادلات قهرمانی گره خورده است. به نظرم با پیروزی احتمالی پرسپولیس در این دیدار بار دیگر امید به اردوی این تیم باز می گردد. پرسپولیس با وجود برخی مشکلات، در مجموع توان و پتانسیل این را دارد که این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته و امیدوارانه به ادامه بازی ها و اتفاقات آن بیاندیشد. پرسپولیس با توجه به مهره های باتجربه ای مثل سیدجلال، کمال کامیابی نیا، عالیشاه و چند بازیکم دیگرش می تواند از این بازی مهم دست پر میدان را ترک کرده و همچنان هواداران را برای ثبت ششمین قهرمانی متوالی، امیدوار نگه دارد. 

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز