باشگاه های مردان آسیا؛ تاراز با شکست الریان خط و نشان کشید

۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۴:۴۶:۱۷
کد خبر: ۱۳۲۸۸۱۷
باشگاه های مردان آسیا؛ تاراز با شکست الریان خط و نشان کشید
تیم تاراز قزاقستان با شکست الریان قطر برای تیم های شرکت کننده در رقابت های قهرمانی باشگاه های مردان آسیا خط و نشان کشید.

به گزارش خبرگزاری برنا، رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا امروز (شنبه ۲۴ اردیبهشت) در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران آغاز شد.

در دومین مسابقه نخستین روز این رقابت ها تیم های الریان قطر و تاراز قزاقستان از گروه B به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده قزاقستان سه بر دو به پیروزی رسید.

رقابت دو تیم بسیار نزدیک به هم شروع شد و الریان در پایان ست نخست ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید، اما در ست دوم تاراز قزاقستان با نتیجه به دور از انتظار ۲۵ بر ۱۵ فاتح میدان شد تا دو تیم یک بر یک مساوی شوند.

بازی پایاپای دو تیم در ست سوم ادامه یافت و تیم تاراز قزاقستان این ست را ۲۵ بر ۲۳ به سود خود پایان داد تا به برد در این مسابقه امیدوار شود. ست چهارم نیز ۲۵ بر ۲۱ به سود الریان به پایان رسید تا مسابقه به ست حساس پنجم کشیده شود.

در نهایت تیم تاراز در ست پنجم موفق به شکست ۱۵ بر ۱۰ حریف شد تا سه بر دو فاتح نهایی این مسابقه شود. تیم تاراز در تهران حضور در مسابقات آسیایی را تجربه می کند.

محمد امین المنجی بازیکن شماره ۱۳ الریان در ست دوم این مسابقه از ناحیه مچ پا مصدوم و از زمین خارج شد.

علیرضا قریب داور بین المللی ایران به عنوان داور دوم قضاوت این مسابقه را برعهده داشت و داور اول نیز از کشور … بود.

در نخستین بازی این رقابت ها تیم سانتوری ژاپن موفق به شکست سه بر صفر ناخون راتچاسیمای تایلند شد.

از دقایقی دیگر تیم پیکان پرافتخارترین باشگاه این رقابت ها در نخستین مسابقه خود به مصاف نماینده عراق (گاز جنوب) می رود.

در آخرین مسابقه روز نخست تیم مقاومت شهداب یزد با شاگردان محمدحسین نجاتی سرمربی اربیل عراق بازی خواهد کرد که این دیدار از ساعت ۱۹ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی شروع می شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز