کلهر: از ایده‌های نو در کنگره شهدای ورزش کشور استقبال می‌کنیم/ ورزشکاران در میادین ورزشی به شهدا متوسل می‌شوند

۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۵:۲۶:۱۵
کد خبر: ۱۳۲۸۸۳۹
کلهر: از ایده‌های نو در کنگره شهدای ورزش کشور استقبال می‌کنیم/ ورزشکاران در میادین ورزشی به شهدا متوسل می‌شوند
معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به اینکه کنگره ملی شهدای ورزش کشور دومین تجربه ما بشمار می‌رود، باید تلاش کنیم تا کاستی‌ها و نواقص گذشته رفع شود و نوآوری و ایده‌های جدید را در دستور کار خود قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر سینا کلهر در جلسه ستاد اجرایی دومین کنگره ملی شهدای ورزش کشور با بیان این مطلب افزود: در سالهای گذشته اتفاقات خوبی درخصوص گرامیداشت یاد و نام شهدا انجام شده که خیلی از برنامه‌ها همانند نامگذاری رویدادهای ورزشی به عنوان گرامیداشت شهدا، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده شهدا و... به صورت ثابت در برخی از رویدادها برگزار می شود و این برنامه ها به عنوان بخشی از کار ماشکل گرفته است، باید از این اتفاقات که در چهار دهه رخ داده صیانت کنیم.

معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزاری یادواره‌های شهدای ورزشکار را بسیار ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌ها با نام و یاد شهدا تاثیرات زیادی را در ورزشکاران وقهرمانان ما خواهد داشت، ورزشکارانی دیدیم فراتر ار توقع و انتظار ما ارتباط قلبی با شهدا برقرار می‌کنند و در مسابقات به شهدای گرانقدر متوسل می‌شوند.

دکتر کلهر در ادامه صحبت‌هایش برگزاری مراسم‌های بزرگداشت یادواره شهدا را میراث فرهنگی جامعه ورزش و جوانان یاد کرد و افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا کار بسیار بزرگی است و باید تلاش کنیم تا در این امر مهم نوآوری داشته باشیم و نسبت به اولین کنگره بتوانیم کار خلاقانه انجام دهیم.

وی در پایان تصریح کرد: دستگاه‌های مربوطه پیشنهادات خود را جهت هرچه بهتر برگزاری دومین دوره کنگره ملی یادواره شهدای ورزش ارائه دهند تا با نوآوری و هم فکری به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم و دومین کنگره را بدون کمی و کاستی و در خور شان شهدا برگزار کنیم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز