خوشحالم مقابل پرسپولیس زود به گل رسیدیم

به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم

۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۵:۱۸
کد خبر: ۲۷۲۹۷۳
به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم
رئیس باشگاه از النصر عربستان از پیروزی تیمش در دیدار برابر پرسپولیس خوشحال است. او می‌گوید النصر پیروز شد چرا که خیلی سریع به گل رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس به مصاف النصر رفت و در پایان با نتیجه سه بر صفر مغلوب النصر شد.

النصر عربستان در سومین بازی خود در مرحله گروهی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا توانست از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را ببرد و با سه گل پرسپولیس را از پیش رو بردارد.

فیصل بن ترکی رئیس این باشگاه عربستانی از دلایل پیروزی تیمش در این دیدار سخن به میان آورد. او گفت: بسیار خوشحالم که در این دیدار توانستیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم. در این دیدار حساس به پیروزی رسیدیم چرا که زود به گل رسیدیم و این باعث شد تا تیم حریف جلو کشد و فضا در اختیار مهاجمان ما قرار گیرد.

او ادامه داد: به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتیم و چاره‌ای جز پیروزی نداشتیم. پرسپولیس به عربستان آمده بود تا یک امتیاز به دست آورد اما خوشبختانه این النصر بود که توانست با ارائه یک بازی خوب به پیروزی برسد. پیش از این گفتم که هر تیمی احتمال دارد افت کند. النصر هم در ابتدا افت کرد اما الان به شرایط خوب خود برگشته است و خوشحالم که توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز