سیدپیمان حسینی در گفتگو با برنا:

فوتبال ساحلی بازی لحظه‌هاست/ برای موفقیت باید تفکر حرفه‌ای داشته باشیم

۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۲۳:۲۲:۳۴
کد خبر: ۲۷۵۳۴۷
دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: جای مدال جهانی در افتخارات فوتبال ساحلی خالی است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا با قرار گرفتن در جایگاه سوم موفق شد سهمیه رقابت های جهانی این رشته را کسب کند. همچنین سیدپیمان حسینی دروازه بان شایسته کشورمان که یکی از 3 دروازه‌بان برتر این رشته در دنیا است نیز به عنوان برترین دروازه‌بان رقابت ها برگزیده شد.

پیمان حسینی در گفتگو با برنا در ابتدا درمورد سطح کلی مسابقات گفت: رقابت‌های هر سال نسبت به سال گذشته پیشرفت دارد. این مسابقات نیز از این قاعده مستثنی نبود و چون جنبه انتخابی رقابت های جهانی را نیز داشت تیم ها با بهترین شرایط خود در این رقابت ها شرکت کرده بودند. همچنین مسابقات زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود و همواره باید بهترین شرایط را برای حضور داشته باشند. هدف اصلی ما نیز در این مسابقات کسب سهمیه بازی های جهانی بود که محقق شد.

حسینی در مورد شکست تیم ملی در بازی نیمه نهایی مقابل ژاپن و عدم راهیابی به فینال مسابقات اظهار داشت: در دیدار نیمه نهایی ژاپن بهتر از ما بود. ما در 3 سال اخیر معمولا در فینال با این تیم رو به رو می شدیم  و همواره با نتایج نزدیکی مقابل این تیم به پیروزی می رسیدیم. فوتبال ساحلی بازی لحظه هاست و هر تیمی بتواند از این لحظات استفاده کند می تواند برنده بازی باشد. درحالی که ما در رقابت های ساحلی تایلند این تیم را 3-2 مغلوب کرده و قهرمان شده بودیم.

وی افزود: شرایط اردوهای ما اصلا با ژاپن قابل مقایسه نیست. ما تنها 2 بازی دوستانه برگزار کردیم که برای رقابتی با این اهمیت اصلا کافی نیست. درحالی که ژاپنی ها در 3 کشور اردو برگزار کرده و حداقل 15 دیدار تدارکاتی انجام دادند و با آمادگی بالایی در این رقابت ها حضور یافتند.

پیمان حسینی درمورد انتخابش به عنوان برترین دروازه‌بان این تورنمنت گفت: موفقیت فردی خیلی ذهنم را مشغول نمی کند و بیشتر به فکر موفقیت تیم هستم. مسلما کسب این افتخار با همکاری تمام بازیکنان تیم بدست آمد. در این مسابقات نقطه ضعف هایی داشتم که با تمرینات آنها را رفع خواهم کرد تا در رقابت های جهانی بهترین عملکرد را داشته باشم. تا هنگامی که پیراهن مقدس تیم ملی ایران را برتن داشته باشم، تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا در بالاترین سطح آمادگی به کشورم خدمت کنم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان درمورد رقابت های جهانی 2015 که در کشور پرتغال برگزار خواهد شد، گفت: امیدوارم کادر فنی و مسئولین کمیته ساحلی فدراسیون برنامه های خوب و منظمی داشته باشند تا ما بتوانیم در بالاترین سطح مسابقات فوتبال ساحلی از آبروی ایران دفاع کنیم. رقابت های قهرمانی جهان هر 2 سال یکبار برگزار می‌شود و 16 تیم برتر دنیا از همه قاره‌ها با آمادگی کامل شرکت می کنند.

او ادامه داد: ما نیز نباید به راحتی از این رقابت ها بگذریم و باید آمادگی کامل برای شرکت در بزرگترین رویداد فوتبال ساحلی را داشته باشیم. تیم ایران در همه رقابت های بین المللی که حضور داشته موفق به کسب مدال شده و تنها حضور روی سکوی جهانی جای خالی افتخارات این ورزش است. که البته نیاز به حمایت همه جانبه دارد. از بابت داشتن برنامه خوب از سوی کمیته مطمئن هستم ولی عملی شدن این برنامه ها نیاز به حمایت همه مسئولین دارد. شک نکنید اگر از این تیم حمایت شود همه توقعات مسئولان محقق خواهد شد. تا هنگامی که تفکر حرفه ای نداشته باشیم رویارویی با بزرگان این رشته روز به روز سخت تر خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز