ورود جوجیتسو، ساواته و کیک بوکسینگ واکو به انجمن‌های ورزشی

۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۰۹:۳۷:۱۳
کد خبر: ۲۷۶۴۳۵
ورود جوجیتسو، ساواته و کیک بوکسینگ واکو به انجمن‌های ورزشی
جوجیتسو، ساواته و کیک بوکسینگ واکو به فدراسیون انجمن های ورزشی اضافه شدند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رشته های رزمی جوجیتسو، ساواته و کیک بوکسینگ واکو تحت پوشش فدراسیون انجمن های ورزشی قرار گرفتند.

این سه انجمن فعال که در مسابقات معتبر مختلفی حضور دارند در ادامه ساماندهی سبک های رزمی و با دستور مسوولان وزارت ورزش و جوانان تحت پوشش فدراسیون انجمن های ورزشی قرار گرفتند.
پیش از این رشته های رزمی جوجیتسو، ساواته و کیک بوکسینگ واکو تحت پوشش فدراسیون ورزش های رزمی فعالیت می کردند.
حمید حصارکی رییس انجمن ساواته ایران به نمایندگی از خانواده این رشته رزمی از وزیر ورزش تقدیر و تشکر کرد و گفت : منطقی است آنچه که پس از سالها کار کارشناسی و پیگیری مسوولان انجمن ها اتفاق افتاد، می تواند نقطه عطفی در کارنامه عملکرد وزارت ورزش و جوانان و همچنین روند حرکتی مثبت و روبه رشد این انجمن ها باشد.
وی خاطرنشان کرد: اساسنامه فدراسیون بین المللی و کنفدراسیون آسیا به صراحت تاکید بر استقلال عملکردی در حوزه های فنی و اجرایی ساواته دارد و فدراسیون بین المللی این موضوع را در کشورهای مختلف رصد می کند. همچنین انجمن ساواته ایران به عنوان تشکیلات حقوقی در اداراه ثبت شرکت ها به همراه اساسنامه کامل، به ثبت رسیده است.
وی ادامه داد: از نظر داشتن حمایت دولت و این که مدال آوران این رشته از مزایایی قهرمانان استفاده کنند، در نامه ای به وزیر ورزش مواد کارشناسی لازم را عنوان کردیم و در شرایط فعلی تعامل خوبی با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک داریم.
رییس انجمن ساواته با اشاره به اینکه قرار گرفتن تحت پوشش فدراسیون انجمن های ورزشی یک حرکت روبه جلو برای ساواته ایران است، ادامه داد: با نوع نگاه مدرن مدیریتی محمد علیپور که با اشراف کامل به اساسنامه و اصول و قواعد بین المللی در تثبیت و ارتقای جایگاه انجمن های رسمی کشور تلاش کرده است ، مطمئنا ارتقای بیشتری را شاهد خواهیم بود.
وی افزود: به زودی نشستی را با رییس فدراسیون انجمن های ورزشی برگزار خواهیم کرد تا در مورد تقویم اجرایی سال 94 خود که شامل برگزاری مسابقات ملی و اعزام بین المللی همچون مسابقات جهانی فرانسه است، تصمیم گیری کرده و با همدلی برای توسعه ارتقای بیشتر ورزش ساواته حرکت کنیم.
رییس فدراسیون انجمن های ورزشی حضور جوجیتسو، ساواته و کیک بوکسینگ واکو را در این فدراسیون تایید کرده است .
هم اکنون حدود 100 سبک در فدراسیون ورزش های رزمی فعالیت می کنند که پس از حضور این فدراسیون تحت پوشش معاونت همگانی وزارت ورزش و جوانان به نظر می رسد جدایی انجمن ها و سبک های تاثیرگذار از آن آغاز شده است.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز