رقابت‌های تنیس روی میز لوکزامبورگ

نوشاد شانس اول مسابقات!

۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۰۹:۵۳:۳۲
کد خبر: ۲۷۶۴۵۱
نوشاد شانس اول مسابقات!
تیم ملی ایران دومین حضور خود را در این رقابت ها تجربه می کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رقابت های بین المللی تنیس روی میز لوکزامبورگ 26 فروردین آغاز خواهد شد.

کشور 500 هزار نفری لوکزامبورگ برای هشتمین بار میزبان مسابقات بین المللی تنیس روی میز است. تیم ملی کشورمان نخستین بار در سال 2011 با 4 تیم دونفره در این رقابت ها حاضر شد و در بخش تیمی ایران الف در دیدار نهایی مقابل رژیم صهیونیستی حاضر نشد و در پیکارهای انفرادی نوشاد عالمیان به عنوان قهرمانی دست یافت.

در مسابقات 2015 لوکزامبورگ ملی پوشان کشورمان با دو تیم حاضر خواهند شد که نوشاد و نیما عالمیان تیم الف را تشکیل می‌دهند و افشین نوروزی و پوریا عمرانی در تیم ب ایران حضور دارند که سرمربیگری این تیم ها بر عهده کاظم مستحقی است و احسان باقری، دبیر فدراسیون نیز سرپرستی ملی پوشان را بر عهده دارد.

در این رقابت‌ها 99 بازیکن مرد از 33 کشور جهان شرکت می‌کنند که برخی از این کشورها تنها در مسابقات انفرادی حاضر خواهند شد. کشورهایی همچون ژاپن، فرانسه، یونان، اسپانیا، دانمارک، روسیه، سوئد و ... حضور دارند که نوشاد عالمیان با رنکینگ 100 جهان در صدر بازیکنان حاضر در لوکزامبورگ قرار گرفته و شانس زیادی برای کسب دومین قهرمانی در این مسابقات دارد.  

ملی پوشان کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات جهانی 2015 چین آماده می‌کنند، هم اکنون در اردوی مشترک با تیم‌های کانادا و بلژیک در بوداپست مجارستان به سر می برند و پس از این اردو عازم لوکزامبورگ محل برگزاری مسابقات می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز