مسابقات نوجوانان آسیا؛

یک طلا و ۲ نقره حاصل تلاش نوجوانان

۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۶:۴۲
کد خبر: ۲۷۶۵۹۴
یک طلا و ۲ نقره حاصل تلاش نوجوانان
در پایان نخستین روز از مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، تیم ملی دختران ایران موفق به کسب یک مدال طلا و 2 نقره شدند و پسران از کسب مدال بازماندند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هشتمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا که از صبح امروز (شنبه)، با حضور 230 تکواندوکار از 24 کشور در سالن "دانشگاه تایپه" چین تایپه آغاز شده بود، دقایقی پیش به پایان رسید.

امروز و در نخستین روز این مسابقات، مبارزات اوزان 42-، 44- و 46- کیلوگرم دختران و 45-، 48- و 51- کیلوگرم پسران پیگیری شد که در پایان "ناهید کیانی" با شایستگی بر سکوی قهرمانی ایستاد، "شکیلا کلهر" و "مژگان زادمحمد" با قبول شکست در راند طلایی برابر رقبایشان به مدال نقره دست یافتند و آرش تبریزی، علی چهرقانی و مجتبی فضلی از کسب مدال بازماندند.

هدایت تیم ملی دختران کشورمان برعهده "ندا زارع" و اعظم درستی و نیلوفر صفریان (مربی) و هدایت تیم ملی پسران کشورمان برعهده "محمدرضا زوار" و وحید عبدالهی، محمدرضا یاری و روح الله رضاپور (مربی) است.

فردا و در دومین روز این مسابقات تکواندوکاران اوزان 49-، 52- و 55- کیلوگرم دختران و 55-، 59- و 63- کیلوگرم پسران به مصاف حریفانشان خواهند رفت.

نظر شما