صبا از لیگ برتر کناره گیری کرد!

۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۱۵:۵۰:۰۷
کد خبر: ۲۷۶۶۰۸
صبا از لیگ برتر کناره گیری کرد!
تیم هندبال صبای قم از لیگ برتر هندبال کناره گیری کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سید علیرضا طباطبایی در حاشیه دیدار لغو شده تیم‌های صبای قم و نیروی زمینی تهران در لیگ بر‌تر هندبال اظهار داشت: علت عدم حضور تیم هندبال صبا در مسابقه امروز برابر نیروی زمینی انصراف تیم هندبال صبا از ادامه حضور در لیگ است.

وی افزود: با توجه به انصراف تیم همیاری آذربایجان غربی، فدراسیون هندبال اعلام کرد که 2 تیم انتهای جدول لیگ به دسته اول سقوط می‌کنند که با توجه به قعرنشینی صبا، اختلاف امتیاز صبا با تیم‌های بالا‌تر و امکان پذیر نبودن فرار صبا از منطقه سقوط تصمیم بر آن شد که صبا از لیگ بر‌تر انصراف دهد.

رئیس هیئت هندبال قم گفت: عباس جهان بینی مدیر عامل باشگاه صبا پس از برگزاری جلسه‌ای به این نتیجه رسید که به صورت کتبی انصراف تیم هندبال صبا از ادامه لیگ بر‌تر را اعلام کند و این اتفاق هم رخ داد.

طباطبایی بیان کرد: با توجه به هزینه بر بودن ادامه حضور صبا تا پایان مسابقات لیگ از یکسو و بخت حداقلی صبا برای بقا در لیگ، باشگاه صبا تصمیم گرفت از لیگ کناره گیری کند و مبلغی که قرار بود صرف حضور صبا در مسابقات باقی مانده لیگ شود بابت مطالبات بازیکنان تیم هندبال صبا از باشگاه، صرف شود.

وی عنوان کرد: صبا بابت حضور در مسابقات باقی مانده لیگ نیاز به صرف هزینه‌ای نزدیک به 800 میلیون ریال داشت و حالا می‌تواند چنین هزینه‌ای را بتدریج صرف بدهی خود به اعضای تیم هندبال صبا کند.

رئیس هیئت هندبال قم تصریح کرد: امیدوار بودیم که با انصراف تیم همیاری ارومیه، فقط یک تیم دیگر به دسته اول سقوط کند و در آن صورت، ادامه کار صبا در لیگ توجیه منطقی داشت و ممکن بود بتوانیم جای تیم نیروی زمینی را بگیریم و از سقوط رهایی یابیم اما با تصمیم فدراسیون مبنی بر سقوط دو تیم، شانسی برای بقا در کار نبود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز