شرایط واگذاری سرخابی های پایتخت آسان تر شد

سبحانی: سرخابی ها در در مزایده سوم واگذار می شوند

۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۱۶:۰۶:۲۵
کد خبر: ۲۷۶۶۱۱
سبحانی: سرخابی ها در در مزایده سوم واگذار می شوند
مشاور رییس کل سازمان خصوصی سازی گفت: قیمت پایه در واگذاری سوم نیز تغییر نخواهد داشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا مرحله سوم واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در دهه اول اردیبهشت ماه امسال با شرایطی آسان تر برگزار خواهد شد. سیدجعفر سبحانی مشاور رییس کل سازمان خصوصی سازی درباره آخرین وضعیت واگذاری سرخابی ها اظهار داشت: قیمت پایه در واگذاری سوم نیز تغییر نخواهد داشت و با همان قیمت پایه 290 میلیارد تومان واگذار می شود و هیئت واگذاری دلیل عدم تغییر قیمت را کارشناسی بودن این رقم اعلام کرده اند.

مشاور رییس کل سازمان خصوصی سازی افزود: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته خریداران احتمالی با رقم پایه آن مشکلی ندارند وحساسیت آنها روی شرایط واگذاری، نحوه بازپرداخت اقساط و پرداخت نقدی آن بوده که دراین زمینه سازمان خصوصی سازی تسهیلاتی قائل شده است.

سبحانی درادامه به تاریخ برگزاری سومین دوره واگذاری سرخابی ها اشاره و بیان داشت: تاریخ مزایده در دهه اول اردیبهشت ماه خواهد بود و آگهی مربوطه در روزنامه های کثیرالانتشار در همین ماه به چاپ خواهد رسید.

وی در خصوص تسهیل در واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: در مرحله اول واگذاری شرایط بازپرداخت در دو سال مشخص شده بود که این رقم در مرحله دوم به چهار سال افزایش پیدا کرد که به احتمال قوی در مرحله سوم نیز این مدت بیشتر شود. همچنین میزان پرداخت نقدی در مرحله اول 40 درصد و در مرحله دوم به 25 درصد کاهش پیدا کرد که این رقم نیز در مرحله بعدی تغییر خواهد داشت و به طور قطع این تغییرات به نفع خریداران خواهد بود.

مشاور رییس کل سازمان خصوصی سازی در پایان خاطرنشان کرد: ارزیابی ما بر این است که در مزایده سوم با توجه به آسان سازی شرایط، شاهد واگذاری کامل این دو تیم به بخش خصوصی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز