حاج صفی و نویدکیا به بازی می رسند

فرکی: پیروزی دور از دسترس نیست

۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۱۹:۵۷:۵۳
کد خبر: ۲۷۶۶۳۵
فرکی: پیروزی دور از دسترس نیست
سرمربی سپاهان گفت: در سال‌های اخیر بازی دو تیم سپاهان و تراکتورسازی همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده اما بازی فردا اهمیت بیشتری دارد، چون وضعیت تیم‌ها را برای ماندن در کورس قهرمانی مشخص می‌کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حسین فرکی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش با تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: در سال‌های اخیر بازی دو تیم سپاهان و تراکتورسازی همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده اما بازی فردا اهمیت بیشتری دارد، چون وضعیت تیم‌ها را برای ماندن در کورس قهرمانی مشخص می‌کند.

وی با بیان اینکه هر دو تیم بازیکنان محروم و مصدوم زیادی دارند، افزود: دو تیم سپاهان و تراکتورسازی به گونه‌ای عمل می‌کنند که این اتفاق در کیفیت بازی تأثیر کمتری بگذارد. البته شرایط تیم تراکتورسازی بهتر از ماست اما بازیکنان سپاهان دارای روحیه مناسبی هستند و پیروزی در این دیدار دور از دسترس ما نیست.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه در بازی فردا احمدی، خلعتبری و قائدی‌فر محروم و عقیلی مصدوم است، گفت: شرایط احسان حاج‌صفی بهتر شده و به بازی فردا می‌رسد ضمن اینکه محرم نویدکیا هم شرایط حضور در میدان را پیدا کرده است.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا تمرینات سپاهان پشت درهای بسته برگزار شد، تصریح کرد: از نظر من حضور هواداران بلامانع است اما از آنجایی که باید تیم را اداره کنیم و بازیکنان را در شرایط روحی بازیکنان مناسب نگه داریم، مجبور به تمرین پشت درهای بسته شدیم که هم به نفع تیم و هم به نفع هواداران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز