این بهترین پرسپولیس چند ماه اخیر است

ویسی: بدون شک در لیگ برتر می مانیم

۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۲۰:۱۳:۴۴
کد خبر: ۲۷۶۶۴۱
ویسی: بدون شک در لیگ برتر می مانیم
سرمربی استقلال خوزستان گفت: بازی کردن در لیگ بر‌تر کار سختی است اما امسال هیچ‌گاه در منطقه خطر حضور نداشتیم. درخواست ما حمایت هواداران از استقلال خوزستان است همانطور که گواردیولا هم از تماشاگرن بایرن درخواست حمایت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا،‌ عبدالله ویسی امروز در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران با تبریک سال نو و میلاد حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: تیم پرسپولیسی که به اهواز آمده بهترین تیم چند ماه اخیر است و تلاش ما کسب امتیاز از این تیم است.

وی افزود: پس از باخت در بازی برابر تراکتورسازی تبریز وضعیت سختی را پشت سر گذاشتیم و دو تا سه روز طول کشید تا توانستیم ریکاوری کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان با بیان اینکه «برای ماندن در لیگ بر‌تر به شش امتیاز بازی‌های باقیمانده خود داریم»، گفت: بدون شک این شش امتیاز را به دست می‌آوریم و در لیگ بر‌تر ماندنی هستیم.

وی بیان کرد: بازی کردن در لیگ بر‌تر کار سختی است اما امسال هیچ‌گاه در منطقه خطر حضور نداشتیم. درخواست ما حمایت هواداران از استقلال خوزستان است همانطور که گواردیولا هم از تماشاگرن بایرن درخواست حمایت کرد.

ویسی عنوان کرد: رقابت با پرسپولیس تهران در این روز‌ها سخت است و امیدوارم تماشاگران با استقبال از بازی فردا از آبی‌پوشان خوزستانی حمایت کنند.

وی با اشاره به اینکه ماندن استقلال خوزستان در لیگ بر‌تر قطعی است، اظهار داشت: نباید استرس داشته باشیم و باید با تمرکز در بازی فردا به میدان برویم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره مصدومان و محرومان تیمش در بازی فردا گفت: رامین خسروی و ایمان باصفا بازیکنان مصدوم و غایب ما در بازی فردا هستند و خوشبختانه محروم خاصی نداریم.

وی درباره عملکرد ضعیف دروازه‌بان‌های تیم استقلال خوزستان خاطر نشان کرد: گل‌های بدی در هفته‌های گذشته دریافت کردیم و امیدوارم این اتفاق در بازی فردا رخ ندهد.

ویسی عنوان کرد: تلاش ما در بازی‌های امسال برای ماندن در لیگ بر‌تر بود و اگر در لیگ بر‌تر ماندیم سال آینده به ثبات می‌رسیم و برای رده‌های بالای جدول تلاش می‌کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز