حاجتی: استعداد یابی تنها راه پیشرفت گلف ایران است

۱۳۹۴/۰۲/۱۵ - ۱۰:۲۵:۲۷
کد خبر: ۲۸۲۵۳۶
حاجتی: استعداد یابی تنها راه پیشرفت گلف ایران است
مدیر عامل باشگاه ملی حفاری اهواز و رییس هیات گلف استان خوزستان گفت: تنها راه پیشرفت و توسعه گلف در ایران استعدادیابی و تقویت زیر بنایی این رشته است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، لیگ برتر گلف چندی پیش در مسجد سلیمان با معرفی تیم های برتر به پایان رسید. علیرضا مراد حاجتی، مدیر عامل باشگاه ملی حفاری اهواز و رییس هیات گلف استان خوزستان گفت: در حال حاضر نباید به موجودیت گلف ایران اکتفا کنیم چرا که فاصله زیادی با کشورهای دیگر داریم و لزوم ساختار سازی و توجه ویژه به رده های سنی پایه به خوبی احساس می شود.


وی اظهار داشت: یکی از مهمترین ضعفهای ورزش ما عدم توجه به مربیان استعدایاب در کشور است که این معضل در گلف هم دیده می شود و با جذب این مربیان آینده نگر و اعزام آنها به استانهای مختلف می توان مستعدین و بازیکنان با آتیه گلف را شناسایی نمود و با پرورش آنها آینده این رشته را تامین کرد.


رییس هیات گلف استان خوزستان سطح مسابقات سوپر لیگ گلف را مناسب خواند و تصریح کرد: به لحاظ کمی حضور 8 تیم در 2 گروه 4 تیمی قابل قبول بود که 6 تیم از این تعداد از استان خوزستان بودند که قاعدتا با توجه به اینکه خوزستان قطب اصلی گلف ایران محسوب می شود این مهم طبیعی به نظر می آید.


او اضافه کرد: رقابت تنگاتنگ تیمها و انگیزه آنها برای رسیدن به برتری قابل توجه بود و نبرد پایای پای تیمهای نفت و گاز مسجد سلیمان و ملی حفاری اهواز برای رسیدن به قهرمانی که تا روز پایانی ادامه داشت بر زیباییهای سوپر لیگ افزوده بود.


حاجتی خوزستان را پایگاه اصلی گلف ایران معرفی کرد و گفت: استان خوزستان به خصوص مسجد سلیمان قدمت زیادی در ورزش گلف دارد چراکه همزمان با پیدایش نفت در این منطقه گلف هم پایه گذاری شد و قدیمی ترین زمین گلف کشور در این منطقه است.


وی اذعان داشت: باشگاه ملی حفاری اهواز هم که در رشته های فوتسال، وزنه برداری، فوتبال، کاراته، تکواندو، تیر اندازی وبسکتبال در ایران تیمداری می کند و در اکثر این رشته ها مدعی قهرمانی هم هست، دیدگاه ویژه ای به گلف دارد و همه بازیکنان تیم حاضر در سوپر لیگ از شاغلین شرکت ملی حفاری هستند.


او افزود: با حمایتهای شرکت ملی حفاری، زمین گلف با استاندارد جهانی در مسیر اهواز به مسجد سلیمان به بهره برداری رسیده و این زمین می تواند میزبان مسابقات معتبر بین المللی هم شود.


مدیر عامل باشگاه ملی حفاری لزوم توجه مدیران ورزش را برای توسعه گلف ضروری اظهار داشت: ورزش گلف با قدمتی که از آن یاد شد ظرفیت پیشرفت و گسترش را در کشور دارد ولی باید حمایت شود و اگر مدیران ورزش کشور از این رشته پشتیبانی کنند مسلما گلف حرفهای زیادی برای گفتن در ورزش ایران خواهد داشت و امیدوارم با برگزاری انتخابات فدراسیون و حضور یک مدیر دلسوز و کاربلد بتوانیم در مسیر رشد و جهش این رشته مهیج و پرطرفدار قرار بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز