بوکس ایران حرف های زیادی برای گفتن دارد

وینکوف: برای آماده سازی بوکسورهای ایران برنامه دارم

۱۳۹۴/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۰:۲۴
کد خبر: ۲۸۲۶۸۷
وینکوف: برای آماده سازی بوکسورهای ایران برنامه دارم
سرمربی اوکراینی تیم ملی بوکس ایران گفت: نخستین اردوی تیم ملی بزودی برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا ولادیمیر وینکوف سرمربی اوکراینی تیم ملی بوکس ایران معتقد است که بوکسورهای کشورمان در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارند.

وینکوف که به تازگی هدایت تیم ملی بوکس بزرگسالان را برعهده گرفته، در نخستین اظهار نظر خود، درباره بوکس ایران گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس را از نزدیک تماشا کردم و معتقدم بوکسورهای ایرانی می توانند در مسابقات گوناگون موفق باشند. چند بوکسور نامدار ایران بنا به دلایلی در این مسابقات حضور نداشتند. روشن است که نمی توانم بدون شناخت از آنها لیست نهایی تیم ملی را اعلام کنم به همین خاطر در نظر دارم تا در دور دوم اردوی تیم ملی که پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می شود، لیست نهایی تیم ملی بوکس را اعلام کنم.

وینکوف در خصوص برگزاری اردو در مناطق مرتفع اعلام کرد: به دلیل کمبود اکسیژن در مناطق مرتفع فشار روی بدن بوکسورها دو برابر خواهد بود. این نوع تمرین مدتهاست که در کشورهای صاحب سبک بوکس انجام می شود و امیدوارم این کار در ایران هم جواب دهد.

وی با اشاره به اردوی تیم ملی، عنوان کرد: نخستین اردوی تیم ملی بزودی برگزار خواهد شد این اردو در یکی از شهرستان های مرتفع کشور برگزار می شود تا بوکسورها از لحاظ بدنی در شرایط ایده آلی قرار گیرند و پس از آن در دومین اردو که پیش از مسابقات قهرمانی آسیا برگزار خواهیم کرد، با انجام کارهای تاکتیکی و بررسی عملکرد اردونشینان، لیست نهایی تیم ملی بوکس ایران اعلام می شود.

سرمربی اوکراینی تیم ملی بوکس با اشاره به نحوه آماده سازی بوکسورهای ملی پوش گفت: پیش از این در المپیک های پکن و لندن به عنوان مربی در تیم ملی اوکراین حضور داشتم و به خوبی می دانم که برای آمادگی یک بوکسور در بازی های بزرگی مانند المپیک چه نوع تمریناتی لازم است.

 

نظر شما