حسینی زادگان:

ورزش کارگری تاثیر مستقیم در رونق تولید و سلامت جامعه دارد

۱۳۹۴/۰۲/۱۵ - ۱۹:۱۸:۲۲
کد خبر: ۲۸۲۷۰۳
ورزش کارگری تاثیر مستقیم در رونق تولید و سلامت جامعه دارد
رییس فدراسیون ورزش کارگری گفت: ورزش کارگری اثر مستقیم در رونق تولید و سلامت جامعه دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، احمد حسینی زادگان در همایش سراسری مسوولان ورزش کارخانجات با تجلیل از برگزاری این همایش گفت: مایه فخر و مباهات جامعه ورزش کارگری است که بزرگان و متولیان ورزش کشور و مدیران سیاسی و کارگری به همراه مسوولان ورزش کارخانجات دور هم جمع شده و به دنبال احیای ورزش کارگران هستند.

وی استان تهران را قطب اصلی ورزش کارگران خواند و گفت: تیم ها و ورزشکاران سایر استان ها ضمن رقابت با خود با تهرانی ها هم رقابتی جداگانه داشته اند. هر زمان یک تیم کارگری از تهران در مسابقاتی حضور نداشته باشد، انگیزه سایر تیم ها نیز کاهش می یابد.

رییس فدراسیون کارگری با تقدیر از حضور بزرگان و پیشکسوتان ورزش کشور در جمع روسای انجمن های ورزش کارگری استان تهران گفت: در گذشته نه چندان دور اغلب قهرمانان و وررزشکاران ملی پوش در بیشتر رشته های ورزشی از تیم های کارگری برمی خواستند و افتخارشان این بود که عضو تیم کارگری هستند.

حسینی زادگان با بیان اینکه تولید و اقتصاد کشور در دست کار و کارگراست تاکید کرد: توسعه ورزش همگانی و قهرمانی، شور و نشاط در جامعه و سلامت جامعه را می توان از طریق توجه به ورزش کارگری بدست آورد.

وی با ابراز خرسندی از شرکت مسوولان در همایش سراسری ورزش کارگران اظهار داشت: خوشبختانه مسوولان ورزش به این مهم پی برده و امروزه توجه بیشتری به ورزش کارگری می شود اما معتقدم هنوز حق ورزش کارگران ادا نشده است.

به اعتقاد وی از آنجا که ورزش کارگری پایه و بنیان ورزش کشور است و بزرگترین قشر جامعه ما را کارگران تشکیل می دهند، هر چقدر در این بخش سرمایه گذاری شود سود آن همه جوره به سلامت و اقتصاد و تولید کشور بر می گردد.

در همایش سراسری مسوولان ورزش کارخانجات استان تهران که امروز(سه شنبه) در تالار زمرد ورزشگاه کارگران برگزار شد علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، لطفی نژاد مدیرکل رفاه کار و تامین اجتماعی استان تهران، محمد بخشعلی مدیرکل اسبق کار و امور اجتماعی استان تهران، گرشاسبی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، مجدآرا رییس فدراسیون ورزش همگانی، غلامرضا جعفری رییس فدراسیون روستایی عشایری و جمع کثیری از مدیران و مسوولان ورزش کارخانجات تهران و جامعه ورزش کارگری شرکت داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز