امکان تغییر سالن جام باشگاه های آسیا وجود ندارد

ترابیان: درباره کی روش نظری نمی دهم/ با خسوس به مشکل خورده ایم

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۲۳:۰۵:۰۰
کد خبر: ۲۸۲۹۹۰
ترابیان: درباره کی روش نظری نمی دهم/ با خسوس به مشکل خورده ایم
سرپرست سابق فدراسیون فوتبال گفت: من همیشه سعی کرده ام منافع ملی را در نظر بگیرم و توجهی به مسائل شخصی نداشته باشم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، عباس ترابیان رئیس کمیته برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا و سرپرست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی کشورمان درباره آخرین وضعیت برگزاری جام باشگاه های آسیا و همچنین شرایط ماندن یا رفتن خسوس کاندلاس از تیم ملی فوتسال صحبت کرد.

وی در آغاز صحبت هایش درباره آخرین شرایط اصفهان برای میزبانی مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا توضیح داد: شرایط بسیار خوب است. اصفهان و سالن 25 آبان این شهر کاملا آماده برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا است. نماینده های قاره کهن هم به تازگی بازدیدی از این سالن و شهر اصفهان داشتند و از بابت میزبانی ایران کاملا راضی بودند. قرار است 12 تیم در جام باشگاه های امسال به رقابت بپردازند.

ترابیان درباره پیشنهاد شمسایی از او مبنی بر تغییر سالن بازی ها از 25 آبان به پیروزی، خاطرنشان کرد: عملی شدن این اتفاق اصلا ممکن نیست؛ چرا که دیگر اختیار آن با ما نیست. مسئولین AFC این سالن را برگزیده اند و امکان تغییر آن وجود ندارد.

سرپرست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی درباره اولین جلسه این کمیته و خروجی ای که به همراه داشت، توضیحاتی را ارائه داد: این جلسه بیش تر جنبه معرفی داشت و اعضا بیش تر باهم آشنا شدند. قرار است هفته آینده جلسه ای را با حضور کادر فنی فوتسال بانوان و همچنین مارکو اوکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی و مدیر این تیم داشته باشیم و در مورد عملکرد این دو تیم صحبت کنیم.

ترابیان در ارتباط با آخرین وضعیت مذاکرات افتخاری و خسوس تصریح کرد: طی مذاکراتی که جناب آقای افتخاری با ایشان داشتند؛ به توافق نهایی تا سال 2016 رسیده بودیم ولی گویا در مواردی مشکلاتی وجود دارد و باید هر چه سریع تر این مشکلات برطرف شود؛ چون زمان در حال از دست رفتن است.

وی در ادامه افزود: مذاکرات همچنان ادامه دارد ولی اگر توافق صورت نگیرد به دنبال گزینه های بعدی خواهیم بود. این گزینه می تواند هم داخلی باشد هم خارجی.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتسال در مورد اردوها و برنامه های پیش روی تدارک دیده شده توسط فدراسیون برای تیم ملی فوتسال من باب حضور در جام جهانی گفت: تا زمانی که سرمربی تیم ملی انتخاب نشود نمی توان اردوی خاصی در نظر گرفت اما از قبل اردویی در پرتغال و همچنین دیداری تدارکاتی با تیم ملی ایتالیا در مهرماه برای تیم ملی فوتسال تدارک دیده شده است.

عباس ترابیان سرپرست سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره شکایت کارلوس کی روش و سفیر پرتغال از او تاکید کرد: قصد ندارم راجع به کی روش صحبت کنم و تا به حال هم نامه ای مبنی بر شکایت ایشان و یا سفارت پرتغال از من به دستم نرسیده است.

او در آخرنظر شخصی خود را بابت ماندن کی روش در تیم ملی ایران گفت: همیشه این موضوع را گفته ام که موافق ماندن کی روش در تیم ملی هستم. هیئت رئیسه هم همین نظر را در مورد او داشت. من همیشه سعی کرده ام منافع ملی را در نظر بگیرم و توجهی به مسائل شخصی نداشته باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز