مشکل روحی نداریم

منصوریان: به استقلال کمک می‌کنیم سهمیه بگیرد

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۷:۴۲
کد خبر: ۲۸۳۵۵۱
منصوریان: به استقلال کمک می‌کنیم سهمیه بگیرد
سرمربی نفت تهران با اشاره به اهمیت دیدار این تیم برابر صبای قم گفت: ما به هفته پایانی فکر نمی‌کنیم چرا که بازی با صبا مهمترین دیدار فصل است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر صبای قم در جمع خبرنگاران گفت: بازی فردا مقابل صبای قم برای ما بسیار مهمتر از دیدار هفته پایانی است. این بازی یک پیش درآمد برای هفته پایانی بوده و کاملا حیاتی است. با وجود اینکه در سه جام جنگیدیم اما همچنان با علاقه فراوان از پرچم کشورمان دفاع کردیم. بازی با صبا مهمترین بازی ما است و امیدوارم که موفق باشیم.

وی در خصوص اینکه در نظرسنجی‌ها شانس تیم نفت را برای قهرمانی بیشتر دانسته‌اند، عنوان کرد: این مهمترین بازی فصل ما است و اگر فردا نفت مسجد سلیمان مقابل سپاهان از آخرین شانس خود استفاده کند و تراکتورسازی هم امتیاز بدهد آنوقت پیروزی ما می‌تواند شرایط را تغییر دهد. ما با کمترین هزینه نسبت به دیگر مدعیان تا اینجا خوب کار کرده‌ایم و به دنبال دفاع از اعتبار خودمان هستیم. نکته‌ای که برای ما قابل احترام است این بوده که تصور این را نداشتم که مردم در برنامه ۹۰ تا این حد روی تیم نفت حساب باز کنند.

سرمربی تیم نفت تهران ادامه داد: خیلی از پیشکسوتان در این فصل به من مشاوره داده‌اند و حتی پیشنهاد هم شده که یکی از جام‌ها را رها کنیم اما وقتی سر تمرین تیم انرژی بازیکنان جوان باعث شده تا کادر فنی هم انرژی مضاعف داشته باشد. بنابراین اولویت ما بر اساس تدابیر باشگاه مسابقات لیگ قهرمانان بوده و اولویت دوم ما فینال جام حذفی است. اولویت سوم هم در مسیر قهرمانی لیگ قرار داشتن است.

منصوریان ادامه داد: اگر اولویت دوم را کنار بگذاریم اما باید بگویم که پرچم کشورمان برای ما اولویت دارد. ما هر چهار روز یکبار بازی می‌کنیم و در ۲۴ روز ۶ بازی برگزار کرده‌ایم. این را بگویم که با توجه به برنامه تعیین شده ما به طور حتم قبل از روز ۱۲ خرداد در فینال جام حذفی بازی نخواهیم کرد. فکر می‌کنم که حریف اصفهانی ما هم دوست ندارد با یک تیم خسته بازی کند. ما نیاز به یک ریکاوری خوب داریم در غیر اینصورت با تیمی خسته به مصاف ذوب‌آهن خواهیم رفت.

سرمربی نفت در پاسخ به سوال خبرنگار برنا که آیا پس از شکست نفت مقابل العین بازیکنان این تیم برای بازی با صبا از نظر روحی مشکل ندارند، عنوان کرد: باخت به العین تنها باخت زندگی ما بود که بعد از آن خوشحالی کردیم. قربان خداوند بروم که همیشه درس‌های بزرگی به ما می‌دهد و این بار به ما نشان داد که بعد از باخت هم می‌شود، خوشحالی کرد. باید همین‌جا از باشگاه الشباب هم تشکر کنم که کاملا بازی جوانمردانه را رعایت کرد و من قطعا در نشست خبری بازی الاهلی عربستان هم از آنها تشکر می‌کنم. حتی من به مسئولان باشگاه گفته‌ام که یک نامه به باشگاه الشباب و همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند و از بازی جوانمردانه الشباب تشکر کنند.

وی ادامه داد: ما 3 بر صفر به العین باختیم اما می‌دانستیم حریف قدرتمندی داریم. طرف بودن با آساموا ژیان و دیاکیته که تجربه بازی‌های سطح ملی بالا را دارند سخت بود اما بازیکنانم زحمت کشیدند و از نظر روحی هم برای بازی فردا مشکلی ندارند فقط من از تمسخری که توسط پیمان یوسفی در صدا و سیما متحمل شدیم، ناراحت هستم.

سرمربی تیم نفت تهران در خصوص اینکه به استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان کمک خواهد کرد، یادآور شد: من همیشه دوست دارم که استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان حضور داشته باشند. پرسپولیس رکورد تماشاچی را زد و من قطعا بتوانم کاری کنم که استقلال به لیگ قهرمانان راه یابد همه تلاش خود را به کار می‌گیرم با این حال باید بگویم که امانت دار باشگاه نفت هستم و برای سربلندی تیم خودم تلاش خواهم کرد.

نظر شما