بچه ها تازه با کارهای تاکتیکی کاظمی آشنا شده اند

کرمانی مقدم: امیدوارم در لیگ برتر بمانیم

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۱:۴۶
کد خبر: ۲۸۳۵۸۹
کرمانی مقدم: امیدوارم در لیگ برتر بمانیم
مربی تیم فوتبال راه آهن گفت: بچه ها تازه با کارهای تاکتیکی کاظمی آشنا شده اند و واقعا دارند زحمت می کشند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم های فوتبال پیکان و راه آهن فردا در هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

مرتضی کرمانی مقام مربی راه آهن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان اظهار داشت: ما هفته قبل هم همین جا بودیم و در بازی با سایپا از بچه ها قول دادم این بازی را می بریم و بچه ها هم این کار را کردند و واقعا زحمت کشیدند.

وی ادامه داد: همانطور که هفته پیش گفتم همه دارند زحمت می کشند. ما با آن برد به لیگ امیدوار شدیم و این هفته کارمان بسیار سخت تر است. آنچه که مشخص است اینکه هر دو تیم به شدت به سه امتیاز نیاز دارند و من امیدوارم آن را کسب کنیم.

مربی راه آهن در پاسخ به خبرنگار برنا درباره اینکه تیم های تهرانی در خطر سقوط قرار دارند اظهار داشت: امیدوارم تیم های تهرانی سقوط نکنند. ما قبلا در همین پیکان هم کار کردیم و خودمان پیکان را به لیگ برتر آوردیم اما این یک جنگ است که هر کسی کمتر اشتباه کند موفق تر خواهد بود. من فکر می کنم بچه ها تازه با کارهای تاکتیکی کاظمی آشنا شده اند و واقعا دارند زحمت می کشند. این خیلی سخت است که فقط با 11 بازیکن بازی کنی و تیم های دیگر بازیکنان بیشتری داشته باشند. پیکان یک تیم بزرگ است و برای این تیم زحمت کشیده شده است اما در این رقابت باید درون زمین جنگید تا ببینیم کدام تیم لیاقت ماندن در لیگ برتر را دارد. فردا مشخص می شود کدام تیم می ماند زیرا هر تیمی سه امتیاز را به دست آورد خیالش راحت تر می شود و احتمالا در لیگ خواهد ماند. 

کرمانی مقام درباره اینکه به نظرش چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود هم خاطرنشان کرد: ما فعلا برای نیفتادن برنامه داریم و نمی توانم درباره بالای جدول و تیم هایی که شانس قهرمانی دارم صحبت کنم، امیدوارم تیمی که لیاقت دارد قهرمان شود.

نظر شما