ملوان تیمی صاحب سبک است

فیروز کریمی: شک نکنید در لیگ می مانیم

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۱۹:۲۸:۵۰
کد خبر: ۲۸۳۶۴۱
سرمربی ملوان گفت: لیگ برتر با برنامه‌ریزی خوب و مدونی برگزار نشد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا ذوب آهن و ملوان در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند.

فیروز کریمی سرمربی ملوان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر ذوب آهن اظهار کرد: قبل از هر چیز باید بگویم که فصل پیش که در ذوب آهن حضور داشتم، تنها کار من نبود که باعث شد ذوب آهن در لیگ برتر ماندگار شود، بلکه یک تلاش جمعی از همه افراد مربوط از قبیل رسانه‌ها، هواداران و مدیریت باشگاه بود که به حق سنگ تمام گذاشتند. انصافا باشگاه ذوب آهن این استحقاق را داشت که در لیگ برتر ماندگار شود. خوشبختانه در این فصل نتایج خوبی هم گرفته است. ذوب آهن آنقدر تیم بزرگی است که حتی در کورس قهرمانی هم قرار بگیرد.

سرمربی ملوان درباره بازی تیمش برابر ذوب آهن گفت: در بازی فردا)ذوب آهن رقیب ما محسوب می‌شود و تمام تلاش خود را برای شکست این تیم انجام خواهیم داد. هر دو تیم حرفه‌ای هستند و با توجه به نقاط ضعف و قوتی که هر دو تیم از یکدیگر آگاهی دارند، گمان کنم بازی جذابی را شاهد باشیم.

سرمربی ملوان درباره غایبین تیمش اظهار داشت: در بازی فردا محمد مهدی‌پور و احمد آهی را به دلیل مصدومیت و مازیار زارع و عزیز معبودی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

کریمی با انتقاد از برنامه ریزی لیگ گفت: اعتقاد دارم لیگ امسال زیاد خوب و با برنامه‌ریزی مدونی انجام نشد. لیگ در چهار مرحله دچار توقف شد که بعضی از این توقف‌ها باعث خشنودی برخی تیم‌ها شد. اوج ضعف برنامه‌ریزی فدراسیون مربوط به تعطیلات 50 روزه لیگ برتر می‌شود که اصلا کار درستی نبود. در لیگ امسال خط دفاعی تیم‌ها بسیار بد کار کردند اما مهاجمان عملکرد بدی نداشتند. این نقاط ضعف شدید در خطوط دفاعی تیم‌ها باید مرتفع شود.

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا در شهر انزلی تاکنون احساس غریبی کرده‌اید گفت: مردم انزلی و گیلان همیشه به خوبی از مهمانان خود پذیرایی کرده‌اند و من اصلا احساس غریبی در این شهر نکرده‌ام. شک نکنید که امسال در لیگ برتر ماندگار می‌شویم چرا که احساس خطر را پشت سر گذاشته‌ایم. تیم‌های استقلال و تراکتور را باید در انزلی شکست می‌دادیم چرا که در طول 90 دقیقه کاملا حاکم بر زمین بودیم اما بدشانسی آوردیم. ملوان تیمی صاحب سبک است. امتیاز به اندازه کافی داریم که در لیگ برتر ماندگار شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز