صادقیان جایی در تیم من ندارد

برانکو: نیمی از راه صعود در آسیا را درخشان پیمود

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۲۰:۴۰:۵۱
کد خبر: ۲۸۳۶۵۲
برانکو: نیمی از راه صعود در آسیا را درخشان پیمود
سرمربی پرسپولیس گفت: ما در مقابل هر حریفی فقط برای پیروزی وارد میدان می‌شویم و این در قانون‌نامه پرسپولیس است

به گزارش سرویس ورزشی برنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از بازی با گسترش فولاد اظهار کرد: آگاهی داریم که گسترش فولاد در چه وضعیتی قرار دارد و آنچه باعث شادی من خواهد شد این است که بازی فردا در بهترین شرایط برگزار شود و مطمئنم سکوها بازی بسیار خوبی را شاهد خواهند بود.

وی افزود: مسابقه پرفشاری مقابل بنیادکار داشتیم و بازیکنان ما بیش از حد توان خود بازی کرده‌اند و برای مسابقه فردا علیرضا نورمحمدی را به علت سه کارته بودن و محمد نوری، امید عالیشاه و مهدی طارمی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم و علی عسگری هم در آخرین لحظات به علت مصدومیت نتوانست همراه ما به تبریز بیاید و مجبور شدیم با 17 بازیکن به تبریز بیاییم.

ایوانکوویچ خاطرنشان کرد: ما در مقابل هر حریفی فقط برای پیروزی وارد میدان می‌شویم و این در قانون‌نامه پرسپولیس است و در بازی فردا نیز از بازیکنان آماده استفاده می‌کنیم.

وی در خصوص اخراج پیام صادقیان اظهار کرد: این بازیکنان دیگر جایی در تیم ما ندارد و در اختیار باشگاه قرار گرفته است و علی رغم پتانسیل و کیفیتی که دارد وی را کنار گذاشتیم و هدف کنونی ما این است که فصل را با آرامش بیشتری به پایان برسانیم.

سرمربی پرسپولیس بیان کرد: پس از بازی فردا سه مسابقه حساس مقابل استقلال و الهلال عربستان (رفت و برگشت) پیش‌رو داریم و خوشبختانه به غیر از مصدومیت محسن بنگر که مصدومیتی سنگین است مصدومیت دیگر بازیکنان‌مان جزئی است.

وی در خصوص اینکه آیا بازی فردا تحت تاثیر مسابقه داربی قرار می‌گیرد یا نه بیان کرد: ما بازیکنانی داریم که در بازی فردا دو کارته هستند و من اطلاعی در خصوص دوکارته‌ها ندارم و هرگونه نقشه‌کشی و حسابگری برای مسابقه منجر به مصدومیت بازیکن در داخل زمین می‌شود.

ایوانکوویچ در ادامه خاطرنشان کرد: خانزاده بازیکن فیکس ما بود و صادقیان نیز همیشه اولین بازیکنی بود که به عنوان یار تعویضی وارد میدان می‌شد و ما برای برقراری نظم و انضباط درون تیمی این دو بازیکن را کنار گذاشتیم.

وی در خصوص دیدار دو سرخابی تبریز و تهران در هفته 29 و قبل از داربی پایتخت گفت: کمتر کشوری در دنیا داریم که وقتی دو تیم رقیب با هم بازی می‌کنند چنین جمعیتی به ورزشگاه می آید و به همین دلیل هر دو مسابقه فردا از اهمیت زیادی قبل از داربی برخوردار است زیرا یکی از تیم های تبریزی برای قهرمانی و دیگری برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص تیم گسترش فولاد نیز گفت: دو بازی آخر این تیم را نگاه کردیم. هر مسابقه از اهمیت خاص خود برخوردار است و به دنبال این هستیم که در شیوه بازی خود در زمین مسلط شویم تا بتوانیم بر حریف خود غلبه کنیم.

وی در پایان با تشکر از زحمات حمید درخشان تاکید کرد: تشکر ویژه از آقای درخشان دارم که در واقع نیمی از امتیازات ما در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد و نیمی از راه صعود را این مربی پیمود.

نظر شما