روح الله حسینی در گفتگو با برنا:

هدف بوکس، کسب مدال المپیک ریو است

۱۳۹۴/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۴:۵۴
کد خبر: ۲۸۶۴۱۱
هدف بوکس، کسب مدال المپیک ریو است
نایب رئیس فدراسیون بوکس گفت: همانطور که قبلا هم اشاره کردم کسانی که در انتخابی شرکت نکنند برای حضور در تیم ملی دچار مشکل خواهند شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، روح الله حسینی نایب رئیس فدراسیون بوکس در گفتگو با خبرنگار برنا درباره حضور سرمربی جدید تیم ملی بزرگسالان و همچنین درباره آخرین وضعیت تیمهای پایه صحبت کرد.

وی ابتدا درباره سرمربی جدید تیم ملی بوکس و اینکه وی چه سابقه ای در این عرصه دارد توضیح داد: اسم ایشان ولادیمیر وینیکوف است. وی حدفاصل سال های 2009 تا 2013 مربی تیم ملی اکراین بوده  و در دو المپیک پکن و لندن همراه این تیم در آن مسابقات حضور داشته است.

حسینی در ارتباط با مدت و مبلغ قرارداد ایران و وینیکوف صحبت کرد: دکتر سجادی در این رابطه به ما توصیه کردند تا قرارداد را 6 ماهه ببندیم  و اگر از عملکرد ایشان راضی بودیم؛ این قرارداد تمدید خواهد شود. در مورد مبلغ قرارداد وینیکوف هم باید به عرضتان برسانم که قرار است ماهیانه 3000دلار به او پرداخت شود و چون این پول، مبلغ کمی نیست قصد نداریم ریسک کنیم و یکی دیگر از دلایلی که قرارداد را کوتاه مدت بسته ایم به همین دلیل است.

نایب رئیس فدراسیون بوکس درباره شرایط آقایان احدی و استکی مربیان سابق تیم ملی برای ادامه همکاری با تیم ملی گفت: طبق صحبتی که با این عزیزان داشتم؛ موافقت کردند که با تیم ملی و آقای وینیکوف همکاری داشته باشند و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

حسینی در ادامه از انتخابی تیم ملی و میزان رضایت خودش و وینیکوف از مسابقات اخیر صحبت کرد: نسبت به مسابقات قهرمانی کشور و جام حصر آبادان به مراتب مبارزات بهتری دیدم. وینیکوف هم از بچه ها راضی بود و نظر مساعدی داشت.

وی همچنین درارتباط با عدم حضور ستاره هایی چون مظاهری، دلاوری و روزبهانی در انتخابی تیم ملی و اینکه آیا در آینده فرصتی برای بازگشت به تیم ملی وجود دارد یا خیر، بیان کرد: علی مظاهری طبق گفته خودش از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شده است. جاسم دلاوری هم گردنش مصدوم است. همان طور که قبلا هم اشاره کردم کسانی که در انتخابی شرکت نکنند برای حضور در تیم ملی دچار مشکل خواهند شد. درباره این دو نفر هم باید در آینده تصمیم گیری کنیم.

حسینی در ادامه افزود: اما شرایط احسان روزبهانی متفاوت است. او خود را برای مسابقات نیمه حرفه ای جهان آماده می کند و کاملا ما در جریان اوضاع او هستیم و امیدواریم بتواند در این مسابقات برای کشورمان افتخارآفرینی کند.

نایب رئیس بوکس درباره راه حل های این فدراسیون برای رفع و رجوع کمبود بودجه ای که امسال مواجه فدراسیون های ورزشی است توضیح داد: خوشبختانه امروز به همراه آقای ناطق جلسه ای را با مهندس شهنازی داشتیم  و درباره بودجه و مسائل مختلف صحبت کردیم و به راه حل های خوبی هم رسیدیم. از طرفی آقای مناف هاشمی هم لطف کردند و وعده دادند که دو اسپانسر را برای فدراسیون ما جذب کنند.

او همچنین از آخرین وضعیت تیم های نوجوانان و جوانان بوکسور توضیح داد: بچه های جوانان به دلیل برگزاری امتحاناتشان و اینکه مسابقات مهمی هم پیش رویشان نیست فعلا تمرین و اردو ندارند. اما تیم نوجوانان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ازبکستان آماده می کند.

روح الله حسینی در انتها در مورد هدف گذاری فدراسیون بوکس برای تیم ملی بزرگسالان در جام جهانی تایلند تاکید کرد: هدف گذاری اصلی فدراسیون کسب سهمیه و مدال المپیک است. می خواهیم دین خود را ادا کنیم و یک مدال برای کشورمان در المپیک بدست بیاوریم. در مسابقات جهانی پیش رو امید زیادی به کسب مدال طلا و نقره نداریم. ایده آل ما گرفتن 10 سهمیه المپیک است اما اگر خوب بتوانیم عمل کنیم؛ می توانیم 4 سهمیه داشته در این مسابقات داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز