سفر دونده ماراتن به سوئد

مرادی: به استکلهم می روم تا سهمیه ریو را کسب کنم

۱۳۹۴/۰۳/۰۱ - ۱۷:۴۳:۴۹
کد خبر: ۲۸۶۹۵۲
مرادی: به استکلهم می روم تا سهمیه ریو را کسب کنم
رکورددار دوی ماراتن ایران گفت: برای کسب سهمیه المپیک ریو در مسابقات سوئد شرکت می کنم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا رقابت های جایزه بزرگ سوئد نهم خردادماه با حضور بهترین های جهان در شهر استکهلم برگزار می شود و طبق برنامه ریزی صورت گرفته محمد جعفر مرادی دونده ماراتن ایران هفتم خردادماه از طریق استامبول به استکهلم می رود تا خود را آماده شرکت در این رقابت کند.

محمدجعفر مرادی رکورددار دوی ماراتن ایران در این باره اظهار داشت: سال گذشته با رکورد دو ساعت و هفده دقیقه و چهل و یک ثانیه ای  که در مسابقه دوی ماراتن دوبی ثبت کردم، توانستم ورودی شرکت در مسابقات جهانی را کسب کنم و همچنین رکورد کشور را بهبود ببخشم. امیدوارم با رقابتی که نهم خرداد در سوئد با حریفانم خواهم داشت، علاوه بر ثبت رکوردی بهتری؛ جواز حضور در مسابقات المپیک ریو را کسب کنم.

وی افزود: بعد از مسابقات آغاز فصل تهران تمریناتم را زیر نظر مربی خودم آقای اشکان غلامی ادامه دادم و احساس می کنم شرایط بدنی ام این اجازه را میدهد که با رکوردی حدود دو ساعت و پانزده دقیقه ورودی المپیک را کسب کنم. در حال حاضر حد نصابی که فدراسیون جهانی برای حضور در رقابتهای المپیک گذاشته رکورد  زیر دو ساعت و هفده دقیقه می باشد. امیدوارم هموطنان عزیز دعا کنند تا بتوانم با دست پر از مسابقات سوئد بازگردم.

نظر شما