وزیر ورزش و جوانان:

هیچ استانی نباید زمینه استفاده ابزاری از ورزش را برای انتخابات فراهم کند

۱۳۹۴/۰۳/۲۱ - ۱۱:۲۹:۰۲
کد خبر: ۲۹۱۴۴۰
هیچ استانی نباید زمینه استفاده ابزاری از ورزش را برای انتخابات فراهم کند
دکتر گودرزی گفت: جاذبه‌های عمومی ورزش افراد سیاسی را برای کسب آرا بیشتر از این فضا به خود جذب می‌کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دکتر محمود گودرزی در نخستین گردهمایی مشترک معاونین و مدیران کل ستادی و استانی وزارت ورزش و جوانان که در مشهد مقدس در حال برگزاری است، اظهار داشت: به دلیل برگزاری انتخابات در سال جاری، شرایط در حوزه ورزش بسیار حساس است زیرا برخی فعالان سیاسی تمایل به استفاده از این فضا برای فعالیت‌های انتخاباتی خود دارند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه هیچ استانی نباید زمینه را برای استفاده‌های ابزاری از ورزش فراهم کند، گفت: ورزش یک فضای بسیار جذاب برای گروه‌های سیاسی و اقتصادی است و رفتارهای سیاسی مدیران استان‌ها می‌تواند اقدامات وزارتخانه را تحت تأثیر قرار دهد.

گودرزی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان و فعالان ورزش نقش مؤثری در تحولات سیاسی و اجتماعی کشور دارند، گفت: جاذبه‌های عمومی ورزش افراد سیاسی را برای کسب آرا بیشتر از این فضا به خود جذب می‌کند.

وزیر ورزش و جوانان به تأکیدات ویژه رئیس جمهور در این زمینه اشاره کرد و گفت: آنچه که مد نظر ایشان می‌باشد این است که سایه سیاست باید از سر ورزش کنار برود تا زمینه رشد و توسعه در کشور فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه حوزه ورزش توانمندی بالایی در افزایش اعتماد و اعتبار اجتماعی افراد و نهادها دارد، تصریح کرد: باید تعامل ورزش با سایر نهادها افزایش یابد اما این موضوع نباید به صورت یک طرفه دنبال شود بلکه باید تعامل دو طرفه و با رویکرد برد- برد دنبال شود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه تمام تصمیم‌گیری‌های ورزشی در استان و کشور به قوه مجریه مربوط می‌شود، تصریح کرد: اگر برخی از مدیران برداشت و رفتاری غیر از این داشته باشند، به هیچ وجه پذیرفته نیست و با قاطعیت برخورد خواهد شد.

نظر شما