مدیرکل دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان:

کشور به لایحه سازمان تخصصی ورزش نیازمند است

۱۳۹۴/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۳:۲۵
کد خبر: ۲۹۱۴۶۵
کشور به لایحه سازمان تخصصی ورزش نیازمند است
مدیرکل دفتر امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان گفت: کشور در تمامی ابعادش به لایحه سازمان تخصصی ورزش نیازمند است و باید مقدمات تصویب آن فراهم شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حیدر صادقی در نخستین گردهمایی مشترک معاونین و مدیران کل ستادی و استانی وزارت ورزش و جوانان که در مشهد مقدس در حال برگزاری است، اظهار داشت: این وزارتخانه از ظرفیت‌های خود برای تقویت منافع کشور در عرصه‌های بین‌المللی استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت نخبگان کشور استفاده کنیم، تصریح کرد: ارتباط ویژه با مدیران استانی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود را حل کند.
 
مدیرکل دفتر امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان به ضرورت تصویب لایحه سازمان تخصصی ورزش اشاره کرد و افزود: ایجاد یک نظام صنفی که بتواند اشتغال در ورزش را دنبال کند و اهلیت مسائل تخصصی ورزش را به اهلش واگذار کند.
 
صادقی با اشاره به اینکه در این طرح نباید سیاست‌گذاری های دولت فراموش شود، گفت: باید این طرح به گونه‌ای انتخاب شود که وزارت ورزش و جوانان در حد یک سیاست گذار باشد و نگاه حاکمیتی را دنبال کند.
نظر شما