پیگیری تمرین امیدها در ترکیه

۱۳۹۴/۰۳/۲۱ - ۱۶:۰۳:۴۴
کد خبر: ۲۹۱۵۱۵
پیگیری تمرین امیدها در ترکیه
صبح امروز تیم ملی فوتبال امید تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی برگزار کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تمرین نوبت صبح ملی پوشان امید  از ساعت ۱۱:۳۰ به وقت محلی به شرح زیر برگزار شد:

*کمپ بین المللی که اردوی امید در آن برگزار شده دارای چهار زمین تمرین است و تمرین امروز در زمین شماره یک این کمپ که از چمن با کیفیتی برخوردار بود، برگزار شد.

*در ابتدای تمرین محمد مایلی کهن مدیرفنی تیم امید برخی نکات فنی مربوط به اصول دفاعی را برای بازیکنان تشریح کرد و محمد خاکپور برنامه تمرینی را توضیح داد.

*بازیکنان بعد از گرم کردن که زیر نظر هادی طباطبایی برگزار شد، در دو گروه به کارهای ترکیبی پرداختند. در این مرحله از تمرین تاکید کادر فنی بر دقت در پاس و انتخاب یار مناسب برای پاس دادن تاکید داشتند.

*بعد از کارهای سرعتی، بازیکنان در چهار گروه تقسیم شدند و در زمین کوچک به فوتبال سه ضرب پرداختند. در این تمرین یک گروه از بازیکنان زیر نظر هادی طباطبایی و گروه دیگر زیر نظر محمد خاکپور به مسابقه پرداختند. در طول این تمرین کادر فنی بارها دقت در پاس و انتخاب کانال های مناسب برای ارسال پاس را به بازیکنان گوشزد کردند. این مرحله از تمرین با جدیت و شور و حال خاصی برگزار شد.

*تمرین هفتاد و پنج دقیقه ای نوبت صبح با سرد کردن بازیکنان به پایان رسید و در حالیکه باران شدیدی شروع به باریدن کرده بود، بازیکنان و اعضای کادر فنی راهی هتل شدند.

لازم به ذکر است تمرین نوبت عصر تیم امید ساعت ۱۷ به وقت محلی برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز