لیگ جهانی والیبال

تشریح آخرین وضعیت مصدومان ایران

۱۳۹۴/۰۳/۲۱ - ۱۶:۴۲:۰۹
کد خبر: ۲۹۱۵۲۱
تشریح آخرین وضعیت مصدومان ایران
پزشک تیم ملی والیبال آخرین وضعیت بازیکنان را از نظر مصدومیت و روحی و روانی تشریح کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سیامک افروزی گفت: سامان فائزی آخرین مصدوم تیم ملی والیبال بود که در مسابقه نخست با لهستان از ناحیه مچ پا مصدوم شد و این بازیکن برای درمان نیاز به دو هفته استراحت دارد که با اعزام به تهران درمان خود را آٰغاز کرده است.

وی درباره وضعیت سید محمد موسوی نیز گفت: موسوی نیز از مصدومیت کهنه خود رنج می برد و در مسابقه دوم با لهستان نیز تا آخرین لحظات قرار بود شرکت نکند، اما خودش اصرار به حضور در میدان کرد و در بازی شرکت کرد.

پزشک تیم ملی والیبال تصریح کرد: موسوی برای دو مسابقه با روسیه نیز اصرار به بازی کردن دارد اما از نظر من نباید در مسابقه شرکت کند و باید هر چه زودتر درمان شود.

افروزی با بیان اینکه موسوی باز هم با این شرایط اصرار به مسابقه دارد، گفت: در نهایت سرمربی تیم ملی والیبال باید تصمیم بگیرد که این بازیکن به میدان برود یا نه استراحت کند.

وی درباره مصدومیت مچ دست ظریف نیز گفت: مصدومیت ظریف بهتر شده بود و گزارش آن را نیز به کواچ دادیم، اما سرمربی تصمیم گرفت به این بازیکن استراحت بدهد تا درمان مصدومیتش در شرایط استراحت پیگیری شود.

پزشک تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که چرا در لیگ جهانی آمار مصدومیت ها افزایش می یابد، گفت: لیگ جهانی مسابقات سنگینی دارد و تیم های دیگر مانند آمریکا و یا روسیه نیز چندین مصدوم دارند و تنها این مشکل برای تیم ایران نیست.

وی تصریح کرد: سفرهای طولانی و متعدد، شرایط متفاوت آب و هوایی و تغذیه ای و حتی بی خوابی ها مصدومیت ها را افزایش می دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز