پایان دور دوم رقابت ها

شکست و پیروزی مدعیان در دور سوم

۱۳۹۴/۰۳/۲۱ - ۱۷:۴۳:۴۸
کد خبر: ۲۹۱۵۲۳
شکست و پیروزی مدعیان در دور سوم
رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی از صبح امروز (پنج شنبه) در سالن شهید بهشتی شهر مشهد مقدس در حال برگزاری است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رقابت ها در دور نخست این مسابقات در حال پیگیری است و فقط مدال آوران مسابقات جهانی و دارندگان مدال طلای بازی های آسیایی که در وزن خود در این مسابقات حضور پیدا کرده اند از شرکت در این دور معاف هستند.

در ادامه این رقابت ها و در مسابقات بعد از ظهر (پنج شنبه) در وزن 66 کیلوگرم کشتی فرنگی امید نوروزی در حالی که از مهدی زیدوند با نتیجه 5 بر یک عقب بود با اعتراض به کشتی خود ادامه نداد.

همچنین در وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد پرویز هادی و کمیل قاسمی اصلی ترین مدعیان این وزن به مصاف هم رفتند که هادی با نتیجه 7 بر 2 بر قاسمی پیروز شد.

در وزن 70 کیلوگرم نیز حسن یزدانی و مهدی تقوی با شکست تمامی حریفان تکلیف نفر برتر را مشخص خواهند کرد.

همچنین در کشتی فرنگی نیز با شرکت نکردن حمید سوریان محسن حاجی پور و عبدالمحمد پاپی به دیدار پایانی راه یافتند.

در وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد حسن رحیمی همچنان با پیروزی به کار خود ادامه می دهد و بهنام احسان پور در وزن 61 کیلوگرم نیز بدون شکست است.

در وزن 65 کیلوگرم سید احمد محمدی دارنده مدال نقره جهان با نتیجه 11 بر صفر از سد میثم نصیری که پیش از این اسماعیل پور را حذف کرده بود گذشت.

در کشتی فرنگی و در وزن 71 کیلوگرم افشین بیابانگرد دارنده مدال برنز جهان در دیگر دیدار خود مقابل فرشاد بلفکه با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد تا شانس حضورش در دیدار فینال بیشتر شود. در همین وزن رامین طاهری مقابل برمند اصلان شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 80 کیلوگرم نیز یوسف قادریان و یوسف اخباری به یک پیروزی دیگر دست یافتند و در وزن 85 کیلوگرم مجتبی کریم فر 4 بر 2 مغلوب حسین نوری شد و حبیب اله اخلاقی نیز با نتیجه یک بر صفر ازسد  سامان عزیزی گذشت

کشتی های دور سوم همچنان ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز