ایران یک - ازبکستان صفر

پیروزی شاگردان کی‌روش/ شکار گرگ‌ها در تاشکند

۱۳۹۴/۰۳/۲۱ - ۱۸:۳۳:۱۹
کد خبر: ۲۹۱۵۲۵
پیروزی شاگردان کی‌روش/ شکار گرگ‌ها در تاشکند
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه موفق به شکست ازبکستان شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی فوتبال ایران امشب در دیداری دوستانه در تاشکند با ازبکستان با تک گل دقیقه ۹۳ مهدی ترابی به برتری رسید.

سرمربی تیم ملی در این بازی از نفرات جوان خود استفاده کرد تا در راه دراز رسیدن به جام جهانی، ایران از بازیکنان جوان و تازه نفس برخوردار باشد.

این اولین بازی آندرانیک تیموریان به عنوان کاپیتان تیم ملی ایران بود. وی پس از بازنشستگی جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی ایران به حساب می آید.

ازبکستان در این دیدار تقریبا با نفرات اصلی خود در میدان حاضر شده بود. ایگانتی نستروف، سردار رشیدف، بهادر نسیم اف و موسائف از سوی میرجلال کاسیمف به میدان فرستاده شده بودند با این وجود ازبک ها نتوانستند مقابل ایران در ورزشگاه خانگی به برتری دست پیدا کنند. 

از سویی کارلوس کی روش به نفرات جوان ایران در این بازی میدان داده بود. مهدی طارمی، مهدی ترابی، میلاد محمدی و سعید عزت اللهی اولین بازی ملی خود را تجربه می کردند که می تواند نویدبخش آینده درخشانی برای تیم ملی باشد. 

ازبک ها در این بازی فرصت های بسیاری داشتند اما واکنش های خوب علیرضا حقیقی و عملکرد خط دفاعی مانع از باز شدن دروازه ایران شد.

تیم ملی هم در نیمه دوم چندین بار مقابل دروازه ازبکستان خطرساز شد که مهم ترین بخت را سردار آزمون از دست داد. در واپسین لحظات بازی مهدی ترابی موفق شد از روی غفلت خط دفاعی ازبکستان گل برتری را وارد دروازه این تیم کند. 

تیم ملی برای بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۶ در این بازی به میدان رفت جایی که با ترکمنستان، عمان، گوام و هند همگروه است.

ایران در نخستین بازی خود سه شنبه ۲۶ خرداد در این چارچوب در داش آقوز به مصاف ترکمنستان می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز