فغانی جزو کاندیداهای اصلی قضاوت در جام جهانی ۲۰۱۸ است

عنایت: همه اعضای جامعه داوری باید پشت یکدیگر باشند

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۰:۲۶:۳۹
کد خبر: ۲۹۷۲۶۰
عنایت: همه اعضای جامعه داوری باید پشت یکدیگر باشند
رییس دپارتمان داوری فدراسیون معتقد است وضعیت داوری در ایران اختلاف سطحی با فوتبال کشورمان ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مسعود عنایت درباره شرایط حال حاضر داوری کشور گفت: وضعیت داوری خوب است اما لازم است با کمک همه دوستان شرایط را بهبود ببخشیم تا ضمن رفع ایرادات موجود، حرکت رو به رشد داوری را ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط داوران داخلی و بین المللی کشورمان را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: داوری ایران در عرصه بین الملل در وضعیت مناسبی قرار دارد بطوری که علیرضا فغانی به عنوان یکی از داوران بین المللی ایران از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا ابلاغ زیادی جهت قضاوت دریافت می کند و معتقدم جزو کاندیداهای اصلی قضاوت در جام جهانی 2018 روسیه هم خواهد بود.

رییس دپارتمان داوری در ادامه افزود: در حوزه داوری داخلی هم با توجه به اینکه داوری کار جمعی است، لازم است با کمک و مشورت بزرگان داوری کشور شرایط بهتری برای داوری ایران به وجود آوریم. از جمله اقدامات ابتدایی که نیاز است به آن توجه کنیم، بالا بردن سطح مدرسین استان ها است چراکه داوران ملی از استان ها انتخاب می شوند و اگر آموزش ها در سطح استانی را بروز کنیم، بدون شک نتیجه آن را در آینده نزدیک و در قضاوت های کشوری داوران استانی شاهد خواهیم بود.

وی همچنین تاکید کرد: البته کلاس توجیهی پیش از فصل داوران لیگ برتر فوتبال را همانند روال چند سال اخیر به بهترین نحو برگزار خواهیم کرد که در این خصوص کارهای هماهنگی این کلاس در حال انجام شدن است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز