جام جهانی تیراندازی جانبازان و معلولین - کرواسی

امیری: سه تپانچه زن برتر دنیا، ایرانی اند/ مسابقات کرواسی مهم است

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۱:۱۶:۴۶
کد خبر: ۲۹۷۲۸۹
امیری: سه تپانچه زن برتر دنیا، ایرانی اند/ مسابقات کرواسی مهم است
مربی تیم ملی به تپانچه بادی امیدوارتر است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین جهان در رقابت های قهرمانی جهان در کرواسی حضور خواهد یافت. رقابت های جام جهانی تیراندازی کرواسی تا 24 تیر ماه در شهر اوسیک، برگزار می شود و تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین با ترکیب، مهدی زمانی، ساره جوانمردی، عالیه محمودی، سمیرا ارم، معصومه خدابخشی و کبری رضایی، با هدایت حسین امیری، رقیه اله کرمی و به سرپرستی بتول مشرف جوادی، 16 تیر ماه به کروواسی اعزام می شوند.

در آستانه اعزام تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین به مسابقات جام جهانی تیراندازی کرواسی، حسین امیری مربی تیم ملی، از آمادگی شاگردانش خبر داد و گفت: مسابقات کرواسی به دلیل داشتن امتیاز کسب سهمیه مستقیم، مسابقات مهمی است و به همین جهت فشار برروی ورزشکاران زیاد است اما با توجه به کاهش استرس های روحی از تیراندازان، ملی پوشان در شرایط مطلوبی هستند.

امیری اضافه کرد: در رشته تپانچه بادی، ورزشکاران آماده اند؛ از هفت نفر تپانچه زن برتر دنیا، سه نفر ایرانی هستند. در تپانچه خفیف با اینکه این رشته نسبت به تپانچه بادی جدید تر و تجربه ورزشکاران درآن کمتر است، انتظار مدال کمتر است. آنچه که بر ذهن تیراندازان القا شده، این است که مهمترین حریف آنها رکوردهای خودشان است که باید ارتقا یابد.

امیری درخاتمه گفت: در حال حاضر رکوردهای ملی پوشان به نسبت گذشته بسیار بهتر شده و انتظار رکوردشکنی از تیراندازان کشورمان می رود. هر فرد بر اساس رکوردی که ثبت می کند، یک ضریب به آن اختصاص می یابد. هر چه تعداد این ضریب ها با شرکت در مسابقات دیگر، بیشتر بشود، امکان کسب سهمیه غیر مستقیم نیز بیشتر است؛ ملی پوشان الان ضریب های خوبی دارند و امید به کسب سهمیه از هر دو طریق وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز