پول رحمتی را به حسابش واریز کردیم

نظری جویباری: ان شاءالله ابراهیمی در استقلال خواهد ماند

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۳:۴۹:۱۶
کد خبر: ۲۹۷۳۵۴
معاون ورزشی باشگاه استقلال اعلام کرد در تلاش هستند تا تیم استقلال با نفرات کامل به اردو کردان بروند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی نظری‌جویباری با اشاره به این که امروز (یکشنبه) جلسه‌ای را با مدیر برنامه‌های جاسم کرار برگزار کرد، گفت: امروز با مدیربرنامه‌های این بازیکن صحبت کرده و به نتایج خوبی رسیدیم و توافق کردیم یک سال دیگر با او کار را دنبال کنیم. قرار است کرار سه‌شنبه به تهران بیاید و قسط اول قراردادش را بدهیم تا پس از آن سر تمرین حاضر شود. قرار است پول او بازی به بازی پرداخت شود و مابقی پولش نیز پس از فصل به حساب او واریز شود.

وی درباره موضوع جذب روزبه چشمی، بازیکن تیم صبای قم نیز خاطر‌نشان کرد: استقلال برای جذب این بازیکن به باشگاه صبا نامه نوشته و 170 میلیون تومان به حساب باشگاه صبای قم واریز کرده است. آنها بخواهند رضایت‌نامه را بدهند یا ندهند مهم نیست و امیدوارم طبق توافق انجام شده عمل کنند.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال همچنین با اشاره به این که امروز با امید ابراهیمی جلسه‌ای برگزار خواهد شد، اظها‌ر کرد: ان‌شا‌ء‌الله قرارداد امید ابراهیمی نیز امروز نهایی خواهد شد.

نظری جویباری در ادامه به وضعیت یعقوب کریمی اشاره کرد و افزود: باشگاه سپاهان به ما نوشته و درخواست کرده که 400 میلیون تومان به حساب باشگاه سپاهان واریز شود. چنین پولی نداریم که پرداخت کنیم. کریمی قبلا گفته بود که خودش رضایتنامه‌اش را می‌گیرد و در غیر این صورت یک فصل به سپاهان خواهد رفت.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا دیشب جلسه‌ای را با سیدمهدی رحمتی و سیدجلال حسینی برگزار کرده‌ است، عنوان کرد: مگر من زن و بچه ندارم؟ من دیشب خانه بودم و خدا را شاهد می‌گیرم که تا به این لحظه اتفاق خاصی در مورد سیدجلال نیفتاده و یک دقیقه هم با او جلسه نداشته‌ام.

نظری جویباری درباره جذب سزار از سوی باشگاه استقلال تصریح کرد: اصلا نمی‌دانم که این بازیکن چه کسی است. یک هافبک و یک مهاجم برزیلی در لیست استقلال قرار دارد که اگر به توافق اولیه برسیم آنها به ایران می‌آیند و پس از آن با آنها قرارداد می‌بندیم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: امروز پول رحمتی نیز به حسابش واریز شده و جلسه خوبی را نیز با اسپانسر جدیدی داشته‌ایم که رضایتبخش بود و به احتمال زیاد فردا (دوشنبه) کار نهایی می‌شود و همه چیز در اختیار اسپانسر قرار می‌گیرد.

نظر شما