اسلالوم بانوان در فرانسه

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۷:۰۳
کد خبر: ۳۰۱۲۱۰
اسلالوم بانوان در فرانسه
تیم ملی اسلالوم بانوان برای حضور در مسابقات کاپ فینال جهانی عازم فرانسه شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی اسلالوم بانوان کشورمان به منظور حضور در یک اردوی دو هفته ای و مسابقات کاپ فینال جهانی، به فرانسه اعزام شد.

این رقابت ها 23 تا 25 مرداد ماه در شهر پائو فرانسه برگزار می شود.

تیم ملی اسلالوم بانوان کشورمان نیز که خود را مهیای حضور در مسابقات انتخابی المپیک می کند برای کسب آمادگی بیشتر در این رقابت شرکت خواهد کرد.

به همین منظور این تیم با ترکیب 3 قایقران بامداد امروز 30 تیرماه عازم این رقابت ها شد.

تیم ملی اسلالوم بانوان کشورمان پیش از شرکت در رقابت های کاپ فینال در محل برگزاری این رقابت ها یک اردوی دو هفته ای خواهد داشت.

منیره نصر، شقایق سیدیوسفی و رکسانا رازقیان قایقرانان تیم ملی اسلالوم بانوان کشورمان هستند که به همراه کتایون اشرف سرمربی تیم عازم فرانسه شدند.

همچنین تیم ملی آبهای آرام در دو بخش دختران و پسران زیر 23 سال و جوانان کشورمان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان بامداد امروز عازم پرتغال شدند.

این رقابت ها اول تا 4 مردادماه در شهر مونترو پرتغال برگزار می شود و تیم ملی آبهای آرام نیز با 18 قایقران در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

حسین ملکی سرمربی کایاک مردان زیر 23 سال، هرمز فتحی نیا سرمربی کایاک مردان جوانان، عرفان کرمی مربی کانوکانادایی و سیما عروجی مربی بانوان اعضای کادر فنی تیم ملی در این رقابت ها هستند.

فرزین اسدی، صادق زمانی و جواد مومنی در کایاک زیر 23 سال مردان، عادل مجللی و کیا اسکندانی در کانوی زیر 23 سال مردان، آرزو حکیمی در کایاک زیر 23 بانوان، فاطمه کرمجانی در کانوی زیر 23 سال بانوان، محمدجواد ترکی، علیرضا فرمانده، یاسین پاغنده، پوریا شریفی و امیر حسین صیاد در کایاک مردان جوانان، محمدیاسین قمری، محمد نبی رضایی و شروین پاکدلان در کانوی مردان جوانان و مونا ابراهیمی، مینا عبدالهی و مائده طهماسبی در کایاک بانوان جوانان نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آبهای آرام زیر 23 سال و جوانان جهان هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز