نشست خبری دیدار تیم های ستارگان ایران و جهان؛

منصوریان: بازی خیرخواهانه اهمیت بالایی دارد

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۲:۴۷
کد خبر: ۳۰۱۲۲۰
منصوریان: بازی خیرخواهانه اهمیت بالایی دارد
در این نشست که بابایی مدیرعامل جامعه حمایت از M.S نیز حضور داشت به منصوریان تندیسی با عنوان سفیر این جامعه اهدا شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نشست خبری دیدار تیم های ستارگان ایران و جهان به میزبانی باشگاه هنرمندان در سالن همایش های صدا و سیما و با حضور اهالی رسانه برگزار شد.

در این نشست که بابایی مدیرعامل جامعه حمایت از M.S نیز حضور داشت به منصوریان تندیسی با عنوان سفیر این جامعه اهدا شد. گفتنی است این دیدار خیرخواهانه بوده و یکی از اهداف آن کمک به جامعه حمایت از M.S است.

علیرضا منصوریان در نشست خبری تیم هنرمندان در خصوص برگزاری این مسابقه خیرخواهانه به خبرنگار برنا، گفت: همیشه بازیهای خیرخواهانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و  تمام اهل هنر و ورزش برای این بازیها اعلام آمادگی کرده اند. امیدوارم که در شهریورماه جشن هسته ای ما با حضور ستاره های دنیا تکمیل شود.

وی افزود: همیشه میان هنرمندان و ورزشکاران تعامل وجود داشته و امیدوارم که این تعامل ادامه داشته باشد و لذت کار خیر را در کنار هم داشته باشیم.

در ادامه، مهدی مهدوی در رابطه با برگزاری این مسابقه گفت: همه برای انجام این بازی زحمت کشیدند. جمع آوری نفرات به نوعی غیرممکن بود، اما با خواست خدا این عمل صورت گرفت و امیدوارم این مسابقه به بهترین شکل برگزار شود تا یک جشن خوب را شاهد باشیم.

حسین یاریار مدیر تیم هنرمندان هم در خصوص برگزاری این بازی افزود: ما تلاش های زیادی انجام دادیم و از تمام کسانی که ما را در این مدت کمک کردند، تشکر می کنم. امیداورم بتوانیم این مسابقه را به بهترین نحو ممکن برگزار کنیم.

وی در رابطه با حضور بانوان در ورزشگاه افزود: فعلا هیچ چیز مشخص نیست، اما امیدوارم که این مشکل برطرف شود.

مدیر تیم هنرمندان ادامه داد: قرار است ستارگان دنیا ۴۸ ساعت در ایران اقامت داشته باشند و پس از پایان بازی در مراسم ویژه ای پیراهن امضا شده‌شان را برای امور خیریه به فروش برسانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز