شاگردان کواچ با وزنه شروع کردند

آغازی برای تحقق یک آرزو

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۴:۵۰:۴۲
کد خبر: ۳۰۱۳۰۷
آغازی برای تحقق یک آرزو
تمرینات تیم ملی والیبال برای حضور شایسته در جام واگنر و جام جهانی و صعود به المپیک 2015 از امروز با تمرینات بدنسازی آغاز شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تمرینات تیم ملی والیبال از امروز سه شنبه 30 تیرماه با حضور 13 بازیکن و کادر فنی این تیم در باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا آغاز شد.

ملی پوشان کشورمان تمرینات خود را برای حضور شایسته در جام واگنر لهستان و جام جهانی ژاپن و کسب تنها آروزی محقق نشده والیبال ایران یعنی صعود به بازیهای المپیک با تمرینات بدنسازی و کار وزنه در باشگاه سایپا آغاز کردند.

این نوبت تمرینی از ساعت 11 و 30 دقیقه آغاز و تا 13 و 30 دقیقه ادامه داشت و سپس بازیکنان برای استراحت به محل اقامت خود بازگشتند تا تمرین عصر خود را نیز در زیر نظر کادر فنی برگزار کنند.

با توجه به ترافیک بالای اردوی های تیم های ملی، زیر 23 سال، نوجوانان و جوانان و نزدیکی مسابقات جهانی این رده های سنی و میزبانی ایران در قهرمانی آسیا تصمیم بر این شد که کواچ و شاگردانش تمرینات خود را در باشگاه سایپا برگزار کنند.

در این جلسه تمرین گروهی از بازیکنان نیز در ادامه این تمرینات به زمین چمن باشگاه سایپا رفتند و در کنار آن به انجام حرکات کششی و سرد کردن خود پرداختند.

میرسعید معروف، مهدی مهدوی، عادل غلامی، سامان فائزی، محمد حسن صنوبر، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور، شهرام محمودی، امیر غفور، عبدالرضا علیزاده، مهدی مرندی و محمد جواد معنوی نژاد 13 بازیکن شرکت کننده در این تمرین بودند.

محمد موسوی که برای تعطیلات به شمال کشور سفر کرده بود، به علت بسته شدن راه به تمرین امروز نرسید و با اجازه کادر فنی از فردا به جمع ملی پوشان اضافه خواهد شد.

مسابقات والیبال جام واگنر هر ساله با حضور سه قدرت برتر والیبال جهان و به میزبانی لهستان برگزار می شود. این رقابت ها امسال روزهای 22 تا 24 آگوست (31 مرداد تا دوم شهریورماه 94) پیگیری خواهد شد و تیم ملی والیبال ایران در این تورنمنت به مصاف تیم های فرانسه (قهرمان لیگ جهانی 2015) ، ژاپن و لهستان (قهرمان جهان 2014) می رود.

تیم ملی والیبال روز پنج شنبه 29 مردادماه راهی لهستان می شود و اردو تا زمان اعزام ادامه خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز