از کادر فنی ملوان شناخت خوبی دارم

مظلومی: بازی با ملوان را خیلی حساس کرده اند/ اجازه گروکشی به هیچ کس را نمی دهم

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۱۴:۱۷:۱۴
کد خبر: ۳۰۵۹۷۶
مظلومی: بازی با ملوان را خیلی حساس کرده اند/ اجازه گروکشی به هیچ کس را نمی دهم
سرمربی استقلال گفت:‌ استقلالی‌ها استقلالی‌ها را تشویق می‌کنند و ملوانی‌ هم بازیکنان تیم خودشان را . امیدوارم هواداران بازی زیبایی ببینند و در این زمینه مشکلی پیش نیاید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پرویز مظلومی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با ملوان اظهار داشت: در ابتدا روز خبرنگار را به همه اهالی رسانه تبریک می‌گویم و یاد دوستان عزیزی که در بین ما نیستند را گرامی می‌دارم.

وی افزود: از هفته گذشته بازی ما مقابل ملوان را خیلی حساس کرده اند ولی این بازی هم سه امتیاز دارد. ما نباید به حاشیه‌ها توجه کنیم و در طول هفته گذشته تمریناتی کردیم که نقاط قوت‌مان را تقویت کنیم. امیدواریم که فردا به مشکل نخوریم و خوشبختانه شناخت نسبی پیدا کردیم و از کادر فنی آنها هم شناخت داریم. مهم استقلال است و من از بازیکنانم می‌خواهم خواسته‌هایی که دارم را در زمین پیاده کنند. البته کمبودهایی داریم ولی تلاش می‌کنیم مشکلات برطرف شود و از بازیکنانم خواسته‌ام به فکر بازی باشند و فوتبال‌مان را بازی خواهیم کرد. ان‌شاءالله که سه امتیاز را بگیریم و بازی خوبی دربیاید.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا کرار می‌خواهد به رفتارش تا پایان فصل ادامه دهد، گفت: فکر می‌کنم بخش اعظم رسانه‌ها کرار را سیبل کرده‌اند. این طوری که در مورد او نوشته می شود نیست. او تمرینات فوق‌العاده انجام می‌دهد و به خاطر اضافه وزنش صبح‌ها تمرین می‌کند. یکسری مشکلات مربوط به کل تیم است ولی ما تصمیم داریم پول‌ها عادلانه تقسیم شود و اصلا نمی‌پذیرم که گروکشی انجام شود. مثلا شرایط او با ابراهیمی، رحمتی و حیدری فرقی ندارد. او می آید که تمرین کند و بازی. شما نگاه کنید یک بازیکن خارجی وقتی به ایران می آید به خاطر پول است. من فکر می‌کنم اگر قرار باشد هر بازیکنی گروکشی کند کل بازیکنان باید بروند. تمام بازیکنان خارجی ما شرایط کرار را دارند.

مظلومی در ادامه افزود: ما اصلا کرار را به کمیته انضباطی احضار نکردیم . او در مورد مطالباتش به باشگاه آمد و در مورد مشکلات دریافت و پرداخت با ما صحبت کرد. حتی آقای بزرگی هم که مسئول کمیته انضباطی است این موضوع را تأیید می‌کند.

 مظلومی در خصوص جوانان تیم  خاطرنشان کرد: ما به جوانان‌مان فرصت می‌دهیم تا خودشان را نشان دهند. چند بازیکن ما بیرون از زمین هستند مثلا دو بازیکن خارجی را هنوز استفاده نکرده‌ایم. میلاد فخرالدینی شرایط بازی ندارد و عمران‌زاده دو هفته دیگر می‌رسد. آن زمان دست من بازتر خواهد بود و بهتر می‌توان تصمیم گرفت. حالا هم با اینکه چند بازیکن بیرون هستند مشکلی نداریم و از جوانان‌مان استفاده می‌کنیم.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا استفاده از جوانان تیمش ادامه خواهد داشت یا خیر به خبرنگار برنا، گفت: صددرصد  این شرایط ادامه دارد. ما شرایطی داریم که عملکرد دوندگی بازیکنان را رصد می‌کنیم و جوانان ما از کنار بازیکنانی مثل برهانی و خیلی‌های دیگر استفاده می‌کنند. رحمتی هم یک روز جوان بود و فرصت پیدا کرد و شد مهدی رحمتی. من هم همینطور بودم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اظهارات بهرام افشارزاده مبنی بر اینکه اخبار باشگاه استقلال به بیرون می‌رفت گفت: صحبت مدیرعامل را که من نباید جواب بدهم اما من مربی هستم که همه را خوب می‌بینم مگر اینکه عکس آن ثابت شود. آن زمان در موردش برخورد می‌کنم.

مظلومی در خصوص اینکه ظاهرا جلساتی برای به وجود نیامدن مشکلات روی سکوها برگزار شده است، به خبرنگار برنا گفت: رئیس کانون هواداران ما انتخاب شده و شاید آنها جلساتی را برگزار کرده باشند اما لزومی ندارد که مشکلی پیش بیاید. استقلالی‌ها استقلالی‌ها را تشویق می‌کنند و ملوانی‌ هم بازیکنان تیم خودشان را . امیدوارم هواداران بازی زیبایی ببینند و در این زمینه مشکلی پیش نیاید.

به گزارش برنا، استقلال و ملوان جمعه شب در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشورمان در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف آرایی می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز