سرمربی سیاه جامگان در اردوی پرسپولیسی ها حاضر شد

خطیبی: داشتن کمندانی و احمدزاده برای هر تیم غنیمت است

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۱۶:۵۲:۳۹
کد خبر: ۳۰۵۹۸۹
خطیبی: داشتن کمندانی و احمدزاده برای هر تیم غنیمت است
سرخپوشان در زمان صرف ناهار امروز شاهد حضور رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد بودند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرخپوشان در زمان صرف ناهار امروز شاهد حضور رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد بودند. سرخپوشان استقبال گرمی از سرمربی سیاه جامگان کردند و وی پس از خوش و بش با بازیکنان، گفت‌وگویی با برانکو ایوانکوویچ، کریم باقری، مصطفی قنبرپور و محمود خوردبین داشت و بعد از آن، ناهار را در کنار باقری صرف کرد.

خطیبی در خصوص شرایط و وضعیت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس امسال با تیم خیلی خوبی نسبت به فصل گذشته پا به مسابقات لیگ برتر گذاشته است. بازیکنانی مثل احمدزاده و کمندانی چهره‌هایی هستند که برای هر تیم و مربی غنیمت و ایده‌آل است.

وی در مورد بازی پرسپولیس برابر پدیده تصریح کرد: نیمه اول این بازی را دیدم، پرسپولیس عملکرد خوب و قابل قبولی داشت و خیلی امیدوار کننده نسبت به فصل گذشته بازی ‌کرد. در آن بازی اگر ضربه سر میلاد کمندانی به گل تبدیل شده بود، نتیجه و شرایط بازی تغییر می‌کرد و امیدوارم امروز نیز شاهد یک بازی دیدنی از دو تیم باشیم.

گفتنی است؛ تیم فوتبال سیاه جامگان در هفته دوم میهمان تیم استقلال اهواز خواهد بود که این دیدار فردا برگزار می‌شود و پرسپولیس هم مهمان استقلال خوزستان خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز