سه مهاجم ما می توانند هر تیمی را آزار دهند

ویسی: ساحر نیستم که بگویم در نهایت چندم می شویم/ گرما، بهانه پرسپولیسی هاست

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۲۱:۲۸:۵۴
کد خبر: ۳۰۶۰۲۸
ویسی: ساحر نیستم که بگویم در نهایت چندم می شویم/ گرما، بهانه پرسپولیسی هاست
سرمربی استقلال خوزستان گفت: سرمربی برای چیدمان تیم نیاز به ابزاری دارد که امسال برای من جوانگرایی و بومی گرایی بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، عبدالله ویسی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر فوتبال گفت: بازیکنان ما بازی خوبی انجام دادند و انتظار ما همین بود که انجام شد. آنجایی که باید به پرسپولیس ضربه می‌زدند بازیکنان خوب عمل کردند. در عمق دفاع کار کردیم و به نتیجه هم رسیدیم.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: ما در خط حمله سه بازیکن داریم که حریف را آزار دادند و آنها توانایی این را دارند که هر حریفی را اذیت کنند اما در بازی قبلی کم شانس بودیم. ضمن اینکه سپاهان هم در بازی قبلی با تجربه عمل کرد. مطمئناً از سه بازیکن خط جلوی ما در آینده صحبت‌های بیشتری خواهید شنید و آنها بازیکنانی هستند که لیگ را تحت الشعاع قرار خواهند داد.

ویسی در خصوص اینکه برانکو گفته استقلال خوزستان موقعیت زیادی نداشت و هر دو گل آنها روی اشتباهات بازیکنان پرسپولیس بوده، اظهار داشت: بعید می‌دانم برانکو چنین صحبتی را واقعی انجام داده باشد. در هیچ کجای دنیا تا تیمی اشتباه نکند گلی به ثمر نمی‌رسد و باید اشتباه صورت بگیرد تا تیمی به گل برسد. این صحبت حرفه‌ای نیست و برانکو به عنوان یک مربی حرفه‌ای باید این شکست را قبول کند و به تیم ما تبریک بگوید. اگر واقعاً چنین حرفی زده باشد برای او متأسفم.

وی ادامه داد: پرسپولیس در این بازی موقعیت زیادی نداشت و به آنها اجازه ندادیم روی دروازه ما خطر زیادی ایجاد کنند. رامین رضاییان در سمت راست  به تیم ما فشار زیادی وارد کرد اما سمت چپ ما عالی بود و اجازه نفوذ به آنها نداد. 

ویسی در مورد پیش‌بینی‌اش از عملکرد استقلال خوزستان در پایان فصل گفت: روز گذشته نیز این سوال از من پرسیده شد و باید بگویم ساحر نیستم که پیش‌بینی کنم استقلال در پایان چندم می‌شود. تیم ما به نسبت به سال گذشته بهتر و جوان شده است. اگر بازیکنان جوان اشتباهی داشته باشند، می‌توانند اشتباه خود را جران کنند. اگر الان بگویم که استقلال در پایان فصل چه عملکردی خواهد داشت، مغرورانه و بی‌حساب و کتاب خواهد بود.

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به جوانگرایی در تیمش عنوان کرد: سال اولی که آمدیم، بازیکنان بومی و باتجربه را در تیم حفظ کرده کردیم. سال دوم در چیدمان اشتباه کردیم و قصد داشتیم به رتبه بالاتر برویم که اشتباه کردیم و شرمنده مردم شدیم. خدا را شکر تیم در پلی‌آف ماند و بیشتر از این شرمنده نشدیم. سرمربی برای چیدمان تیم نیاز به ابزاری دارد که امسال برای من جوانگرایی و بومی گرایی بود.

ویسی در خصوص اینکه چرا با وجود 10 نفره شدن پرسپولیس، تیم استقلال خوزستان عقب کشیده بود، گفت: تیم‌های 10 نفره انگیزه‌شان بیشتر خواهد بود و تمرکزشان بالا می‌رود. در این شرایط، هر بازیکن دیگری سعی می‌‌کند جای بازیکن اخراج شده را پُر کنند. زمانی که با 2 گل جلو بودیم، در همه دنیا طبیعی است که تیم عقب بکشد و به حریف فضا ندهد.

ویسی در خصوص اینکه پرسپولیسی‌ها گرما را عامل شکست تیم‌شان قلمداد کردند، گفت: پرسپولیس خیلی بزرگ‌تر از این حرف‌ها است که بخواهد با این چیزهای کوچک بهانه بگیرد. ممکن است ما نیز در سرما به تبریز برویم و دچار مشکل شویم. اصفهان هم از سطح جغرافیایی بالا است و به لحاظ اکسیژن دچار مشکل خواهیم شد. به اعتقاد من گرما بهانه پرسپولیسی‌ها است.

به گزارش برنا، استقلال خوزستان با سه امتیاز شیرینی که امشب از پرسپولیس گرفت؟ با سه امتیاز شرایط خود را در جدول بهبود داد  خودش را آماده بازی با فولاد در هفته سوم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز