تیم دایی لقمه گلوگیری برای بزرگان خواهد شد

منصوریان: در طول بازی دو سه بار بیش تر بیرانوند را ندیدم

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۲۱:۴۴:۲۸
کد خبر: ۳۰۶۰۳۰
منصوریان: در طول بازی دو سه بار بیش تر بیرانوند را ندیدم
سرمربی نفت تهران گفت: اتفاق عجیبی برای ارسلان مطهری افتاد. او را برای گرفتن عکس به بیمارستان فرستادیم و امیدوارم کتفش دچار شکستگی نشده باشد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا،‌ علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک تیمش با صبای قم ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: می‌دانستیم صبا از لحاظ بدنی شرایط خوبی ندارد. بازی آنها را با استقلال اهواز دیده بودیم و طبیعی بود که آنها در این شرایط به دفاع بروند. شاید در طول بازی بیش از دو سه بار علیرضا بیراوند را ندیده باشیم.

وی افزود: علی دایی تیم خوبی دارد. ما سال گذشته هم در هفته دوم گل بدی خوردیم و امسال هم در هفته دوم گل عجیبی خوردیم البته ضربه علی محمدی هم بسیار زیبا بود.

سرمربی نفت تهران در ادامه افزود: بازیکنان ما به خوبی توانستند دستورات کادر فنی را در نیمه دوم اجرا کنند حتی می‌توانستیم قبل از گل عباس بوعذار باز هم گل بزنیم. اگر آل کثیر و وحید امیری دقت می‌کردند می‌توانستیم گلهای بیشتری وارد دروازه حریف کنیم.

وی افزود: صبای قم به دلیل اینکه زمان کافی برای بدنسازی نداشته به دفاع رفت و اعتراضی به این مسئله نداریم. تیم دایی بسیار خوب بود و می‌تواند لقمه گلوگیری برای هر حریفی باشد. باید راهکار باز کردن دفاع را برای حریفانی که به لاک دفاعی می‌روند به دست بیاوریم. شاید الاهلی حریف آسیایی‌مان بخواهد در تهران دفاع کند و باید راهکار داشته باشیم.

منصوریان در پایان در مورد مصدومیت ارسال مطهری گفت: متأسفانه یک خبر خیلی بد برای فوتبال ایران دارم نه تنها ما بلکه محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید هم حساب ویژه‌ای روی مطهری باز کرده و متأسفانه کتف مطهری از همان ناحیه قبلی دچار آسیب‌دیدگی شده است. اتفاق عجیبی برای این بازیکن افتاد. او را برای گرفتن عکس به بیمارستان فرستادیم و امیدوارم کتفش دچار شکستگی نشده باشد.

به گزارش برنا، شاگردان علیرضا منصوریان که به نوعی مدعی کسب عنوان قهرمانی هم هستند نتوانستند در دومین دیدار خود به اولین سه امتیازشان برسند و مقابل صبای قم ۱-۱ متوقف شدند.

نظر شما