می خواهیم با شکست چین فینالیست شویم

اکبری: اشتباهاتمان خیلی کمتر از حد استاندارد بود

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۲۲:۴۳:۴۳
کد خبر: ۳۰۶۰۴۰
اکبری: اشتباهاتمان خیلی کمتر از حد استاندارد بود
سرمربی تیم ملی والیبال ب گفت: چینی‌ها سرعت کمتری نسبت به تیم کره‌جنوبی دارند. ما باید با زدن سرویس‌های هدف‌دار تیم چین را که تا به حال نباخته است، شکست دهیم و به فینال برسیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پیمان اکبری درباره پیروزی 3 بر یک شاگردانش مقابل استرالیا و صعود به نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: بازی سنگین و سختی بود، چون حریف تجربه حضور در لیگ جهانی و المپیک را داشت.  من بعد از بازی با کره‌جنوبی گفتم که اشتباهات فردی ما باعث شد تا ببازیم. معتقدم وقتی می‌بریم همه ما برد‌ه‌ایم و وقتی می‌بازیم همه ما باخته‌ایم. 

وی ادامه داد: از نظر دفاع نسبت به استرالیا آمار کمتری داشتیم ولی توانستیم توپ‌های آنها را زخمی و به پوئن تبدیل کنیم. اشتباهات فردی ما خیلی کم و حتی کمتر از استانداردهای معمول بود. همچنین در حمله نیز آمار قابل قبولی داشتیم. 

سرمربی تیم ملی والیبال «ب» تصریح کرد: بازی امروز مقابل استرالیا برای ما تمام شده است و از الان به بازی با چین فکر می‌کنیم تا با برتری مقابل آنها به فینال برسیم. چینی‌ها سرعتی کار می‌کنند و ما برای آنها با تکیه بر حمایت تماشاگران و عملکرد خوب بازیکنان برنامه خاصی داریم. 

کاپیتان پیشین تیم ملی عنوان کرد: چینی‌ها سرعت کمتری نسبت به تیم کره‌جنوبی دارند. ما باید با زدن سرویس‌های هدف‌دار تیم چین را که تا به حال نباخته است، شکست دهیم و به فینال برسیم. ما از باخت‌مان مقابل کره‌جنوبی درس‌های خوبی گرفته‌ایم.

اکبری در پایان با اشاره به پیروزی مقابل استرالیا گفت: ما مقابل تیمی قرار گرفتیم که تجربه بازی در لیگ جهانی و المپیک را دارد. ما در این بازی از همه بازیکنان استفاده کردیم و بازیکنان اصلی را نیز بیرون کشیدیم تا برای مدتی از بیرون زمین دیدار را تماشا کنند. این کار باعث شد با تفکر جدید وارد میدان شوند و نتیجه به سود ما تغییر کرد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز